Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΟΨΕΙΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΟΨΕΙΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:24.50 € 
μόνο 22.05 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΟΨΕΙΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
(108067601)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Οι συγγραφείς Δ. Α. Σακκής και Α. Α. Αντωνίου, ύστερα από μακροχρόνιες έρευνες σε ανέκδοτο αρχειακό υλικό, εξετάζουν ζητήματα της νεότερης ελληνικής ιστορίας, μέσα από έναν ιστορικό προβληματισμό με πολλαπλές στοχεύσεις τόσο στις ασυνέχειες όσο και στις συνέχειες του ιστορικού γίγνεσθαι, ο οποίος και εδράζεται αρθρωτά πάνω σε πηγές. Ανατέμνονται οικονομικές πραγματικότητες, καθώς και τάσεις σε κοινωνικά κινήματα, ενώ, παράλληλα, ως συνδετικοί κρίκοι των στοχεύσεων αναδεικνύονται τόσο η εξέταση του πλέγματος των οικονομικών, κοινωνικών και πολιτικών σχέσεων όσο και ο άνθρωπος.

Στο Πρώτο Μέρος διερευνώνται όψεις της οικονομικής κατάστασης κατά τον 19o αιώνα, με τη συνεξέταση μεταβλητών, όπως του αγροτικού τομέα, του πρώτου κύματος ανάπτυξης, της υπερχρέωσης, της ανάδειξης των νέων αστικών κέντρων και της συμβολής των Ελλήνων της διασποράς. Εκτιμώνται παράμετροι που επέδρασαν στη δημοσιονομική πολιτική, όπως η ενσωμάτωση της Επτανήσου και της Ηπειροθεσσαλίας.

Το Δεύτερο Μέρος έχει αφετηρία το Αγροτικό Ζήτημα και εξικνείται σε θέματα κοινωνικής παθογένειας. Στο Τρίτο Μέρος εξετάζονται ζητήματα εκπαίδευσης, σε συνδυασμό με τη θέση του αγοριού και του κοριτσιού κατά τον 19o αιώνα, και τίθενται προβληματισμοί σχετικοί με την πολιτιστική εκδοχή του ελληνικού μεγαλοϊδεατισμού και τις εκπαιδευτικές διαστάσεις του ευεργετισμού. Τέλος, στο Τέταρτο Μέρος ανιχνεύονται ζητήματα που σχετίζονται με τη μεταβατική και ταραγμένη περίοδο του μεσοπολέμου και της αντίστασης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : GUTENBERG 
Σελίδες : 386 
ISBN : 978-960-01-1223-8 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2008 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση