Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ 108067086

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 50.56 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 56.18€ 
Προτεινόμενη λιανική 56.18 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
108067086
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η έρευνα αγοράς έχει ταυτιστεί στο μυαλό μας με ενοχλητικές ερωτήσεις, παρακολούθηση της καθημερινής μας συμπεριφοράς, μελέτη των αγοραστικών μας συνηθειών, πρόβλεψη των καταναλωτικών μας προθέσεων. Είναι όμως πράγματι έτσι;

Στο νέο τους βιβλίο που μόλις κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, οι Γιώργος Σιώμκος, Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της MRB Hellas A.E., παρουσιάζουν την έρευνα αγοράς στην πραγματική της διάσταση. Στόχος τους είναι να «αποενοχοποιήσουν» την έρευνα αγοράς από την ταμπέλα της ενόχλησης των ερωτώμενων και συγχρόνως να την ανυψώσουν στο βάθρο του «σημαντικού βοηθού» των στελεχών μάρκετινγκ τη στιγμή που πρέπει να αποφασίσουν για σημαντικά θέματα στρατηγικής μάρκετινγκ, όπως να επιλέξουν τον σωστό χρόνο που θα λανσάρουν ένα προϊόν στην αγορά, την αποδοτικότερη τοποθέτησή του, το καλύτερο δίκτυο διανομής του, τους τρόπους αύξησης του μεριδίου της επιχείρησης στην αγορά.

Στα επιμέρους κεφάλαια, περιγράφονται τα στάδια της έρευνας αγοράς και οι διαφορές μεταξύ ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας. Αναλύονται η μεθοδολογία, τα χαρακτηριστικά, τα στάδια διενέργειας, τα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα της ποιοτικής έρευνας με έμφαση στις ομάδες εστίασης και στις σε βάθος συνεντεύξεις. Ξεχωριστά κεφάλαια αφιερώνονται στις προβολικές τεχνικές και τις τεχνικές παρατήρησης, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η περιγραφή της μεθοδολογίας δύο πολύ γνωστών εργαλείων λήψης αποφάσεων μάρκετινγκ τα οποία ανέπτυξε η εταιρεία ερευνών MRB Hellas: το PIMS και το PRO.MI.SE.

Από ένα βιβλίο έρευνας αγοράς σαφώς και δεν θα μπορούσε να λείψει ο σχεδιασμός ερωτηματολογίου. Έτσι, στο Κεφάλαιο 7 οι συγγραφείς παρουσιάζουν αναλυτικά τα στάδια σχεδιασμού του, προσέχοντας τις τυχόν δυσκολίες στη σύνταξή του και προτείνοντας μεθόδους διανομής του. Η διαδικασία της δειγματοληψίας και η ευρεία ρητορική που έχει αναπτυχθεί γύρω από αυτή, αποτελεί αντικείμενο ξεχωριστής ενότητας, με την έμφαση να δίνεται στην ελληνική πραγματικότητα. Ακόμη, περιγράφεται η μεθοδολογία διεξαγωγής πολιτικής έρευνας γιατί, στην πραγματικότητα, έρευνα αγοράς και πολιτική έρευνα χρησιμοποιούν την ίδια στρατηγική για την προσέλκυση του καταναλωτή ή του ψηφοφόρου. Μόνο, που στη δεύτερη περίπτωση ο αναγνώστης πρέπει να μάθει πώς να «διαβάζει/μελετά» τα ερωτηματολόγια πολιτικών ερευνών. Έτσι, στο αντίστοιχο κεφάλαιο δίνονται στοιχεία της «δεύτερης ανάγνωσης» των ερωτηματολογίων πολιτικών δημοσκοπήσεων που βοηθούν στην αξιολόγηση του πόσο «κοντά» στα πραγματικά αποτελέσματα βρίσκονται κάποιες προεκλογικές έρευνες.

Το κάθε κεφάλαιο του βιβλίου δομήθηκε χρησιμοποιώντας θεωρητικό υπόβαθρο και πρακτικά παραδείγματα. Τα παραρτήματα περιέχουν παραδείγματα με πραγματικά στοιχεία - ερωτηματολόγια και ευρήματα ερευνών μάρκετινγκ και αγοράς, παρουσίαση και σχολιασμό των ευρημάτων, ερωτήσεις τηλεφωνικής κάλπης και exit poll από τις τελευταίες βουλευτικές εκλογές.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ 
Σελίδες : 478 
ISBN : 978-960-351-739-9 
Σχήμα : 20Χ25 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2008 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση