Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ 2008
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
  • ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ 2008
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:59.25 € 
μόνο 53.33 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ 2008
(108066868)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η επανέκδοση του δεύτερου βιβλίου της σειράς ''Κωδικοποίηση Νομοθεσίας'' για το 2008 παρέχει στους αναγνώστες τη δυνατότητα μελέτης των βασικότερων νόμων, όπως αυτοί ισχύουν σήμερα.

Οι συχνές αλλαγές στη Φορολογική Νομοθεσία απαιτείται να παρακολουθούνται με συνέπεια από τους επαγγελματίες του χώρου της Φορολογίας (φοροτεχνικούς και εφοριακούς).
Οι τροποποιήσεις που επέφερε ο Νόμος 3610/2007 και ο Νόμος 3634/2008 στις διατάξεις της Φορολογίας Εισοδήματος (Ν.2238/1994), του Κώδικα Βιβλίων & Στοιχείων (Π.Δ.186/1992), του Φόρου Προστιθέμενης Αξίας (Ν.2859/2000) και του Κώδικα Φορολογικών Κυρώσεων (Ν.2523/1997) κατέστησαν, για μία ακόμη φορά, επιτακτική την ανάγκη κωδικοποίησης των σχετικών Νόμων.

Το βιβλίο αποτελεί έναν πλήρη και εύχρηστο οδηγό καθημερινής μελέτης που ενσωματώνει σε ένα ενιαίο κείμενο τους βασικότερους νόμους της Φορολογικής νομοθεσίας κωδικοποιημένους και ενημερωμένους μέχρι τον προαναφερθέντα Ν.3634/2008.

Η δεύτερη έκδοση περιλαμβάνει και CD με τους Μοναδικούς Συντελεστές Καθαρού Κέρδους της ΠΟΛ. 1027/4-2-2008

Στις σελίδες του βιβλίου, ο αναγνώστης έχει τη δυνατότητα να μελετήσει τους τέσσερις αυτούς βασικούς νόμους στην τελική (σημερινή) τους μορφή ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι για κάθε τροποποιημένη διάταξη (όποτε και αν τροποποιήθηκε αυτή) είναι διαθέσιμη με παραπομπή και η αμέσως προηγούμενη διατύπωσή της. Οι μεταβολές πουεπήλθαν με τον Ν.3610/2007 και με τον Ν.3634/2008 εμφανίζονται σε σκίαση. Επίσης, για το σύνολο των διατάξεων που έχουν τροποποιηθεί, παρατίθεται και η έναρξη ισχύος των διατάξεων αυτών. Οι παρατηρήσεις και οι προϊσχύουσες διατάξεις αναλύονται σε κάθε άρθρο.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΙΔΙΩΤΙΚΗ 
Σελίδες : 776 
Μήνας έκδοσης : Φεβρουάριος 
Έτος έκδοσης : 2008 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο
0.00 €

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση