Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
DESIGN KAI LAYOUT
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ
  • DESIGN KAI LAYOUT
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
DESIGN KAI LAYOUT
(108066535)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΜΕ ΓΡΑΦΙΚΑ

Το design  υπηρετεί την επικοινωνία είτε αυτή αφορά ένα προϊόν είτε μια εταιρεία. Κάθε σχεδιαστής αντιμετωπίζει το πρόβλημα της επιλογής του σωστού συνδυασμού στοιχείων, ώστε να μεταδώσει το μήνυμα με τον πιο κομψό, πρωτότυπο και αποτελεσματικό τρόπο.

Με το βιβλίο Design και Layout - Δημιουργώντας με γραφικά θα ανακαλύψετε πώς ακριβώς λειτουργεί το design και πώς μπορείτε να δημιουργήσετε σχέδια επαγγελματικού επιπέδου.

Το βιβλίο χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος εξετάζονται οι διάφορες δυνατές επιλογές στην τοποθέτηση στοιχείων όπως οι λέξεις, τα πλέγματα, τα πλαίσια και οι εικόνες στο χώρο. Εξετάζεται επίσης πώς επιλέγονται και συνδυάζονται τυπογραφικά στοιχεία, εικόνες και χρώμα. Ακόμα ερευνάται η διαδικασία λήψης αποφάσεων για την ιεράρχηση του κειμένου, η ισορροπία κειμένου και εικόνων και, τέλος, οι διάφοροι τύποι εικονογράφησης.

Κάθε θέμα παρουσιάζεται με:

  • Ειδικά μικρά σχέδια που δείχνουν τις διάφορες δυνατές επιλογές
  • Ασκήσεις στοιχειοθεσίας, ώστε ο αναγνώστης να σχεδιάσει και κατόπιν να εκτιμήσει ο ίδιος την προσπάθειά του
  • Επαγγελματικά παραδείγματα από όλο τον κόσμο που δείχνουν τον επιτυχημένο χειρισμό του θέματος.

    Στο δεύτερο μέρος, εξετάζεται η παραγωγή λογότυπων, newsletter, φυλλαδίων, περιοδικών, εντύπων, διαφημίσεων, αφισών, συσκευασίας, αρχικών σελίδων website και, τέλος, η παρουσίαση στον πελάτη. Σε αυτό το μέρος παρουσιάζεται η εφαρμογή των αρχών σχεδίασης σε κάθε τομέα. Μελέτες εφαρμογών και παραδείγματα από επαγγελματίες σχεδιαστές ενθαρρύνουν τον αναγνώστη να δημιουργήσει παρόμοιες εργασίες.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΣΑΒΒΑΛΑΣ 
    Σελίδες : 128 
    ISBN : 960-423-119-7  
    Σχήμα : 22Χ22 
    Σειρά : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ - ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ - ΙΝΤΕΡΝΕΤ 
    Έτος έκδοσης : 2004 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση