ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΜΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 108066514

Εξαντλημένο
Στις αρχές της νέας χιλιετίας, ως ηλεκτρονικό εμπόριο δε νοούνται μόνο οι εμπορικές συναλλαγές (π.χ. αποστολή παραγγελιών από τον πελάτη στον προμηθευτή, αποστολή τιμολογίων) αλλά και η γενικότερη επιχειρηματική δραστηριότητα που αναπτύσσει η εταιρεία στην αγορά του Διαδικτύου, όπως διαφήμιση, ανεύρεση πελατών, παροχή πληροφοριών σχετικά με την εταιρεία και τα προϊόντα της, έρευνα αγοράς, κ.ά.
Επιπλέον, οι διαδικτυακές στρατηγικές καθορίζονται από την έκταση και το είδος της εμπορικής χρήσης του Διαδικτύου που έχει επιλέξει κάθε εταιρεία, αποτελούν δε ένα σύνολο κανόνων και διαδικασιών που πρέπει να υιοθετήσει η εταιρεία στην οργάνωση και στη λειτουργία της, από την εφαρμογή των οποίων εξαρτάται η επιτυχία της στη νέα αγορά.
Στα θέματα που καλύπτονται στο βιβλίο αυτό περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα εξής:

Είδατε πρόσφατα
-
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΜΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΤΟ...
Περισσότερα -
ΕΥΤΥΧΙΑ ΠΡΙΝΤΖΟΥ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Περισσότερα -
ΤΑΟΙΣΜΟΣ
Περισσότερα -
ΧΡΟΝΟΣ Ο ΑΚΕΡΑΙΟΣ
Περισσότερα -
ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΤΟΙΧΟΥ INVENTOR LIFE L3VI ION/L3...
Περισσότερα -
ΒΑΛΙΤΣΑ ROLL ROAD CAMPOYA SPINNER 68CM CHAMPA...
Περισσότερα -
ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΚΕΕ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β ΛΥΚΕ...
Περισσότερα -
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΕΡΑ
Περισσότερα -
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
Περισσότερα -
ΒΑΛΙΤΣΑ HOMMAGE 2 SPINNER 85/32 EXP.
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |