Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ
  • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:15.37 € 
μόνο 13.83 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
(108066171)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ INTERNET ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Αν έχετε αγοράσει οτιδήποτε μέσω του Internet θα έχετε ασφαλώς διαπιστώσει την ταχύτητα και την ευκολία που προσφέρει. Αν όμως περάσετε στην άλλη πλευρά του κυβερνοχώρου - στην πλευρά των επιχειρήσεων που θέλουν να εκμεταλλευθούν τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου για να φθάσουν στον τελικό καταναλωτή - θα διαπιστώσετε ότι απαιτούνται πολύ περισσότερα από την προσθήκη μερικών "κουμπιών" με την ένδειξη "πατήστε εδώ για αγορές".

Υπάρχουν αρκετά θέματα επιχειρησιακής στρατηγικής που πρέπει να εξεταστούν, τα οποία συχνά αφοπλίζουν ακόμα και τους εμπειρότερους επαγγελματίες πληροφορικής.

Ο σχεδιασμός του ηλεκτρονικού καταστήματος μιας επιχείρησης δεν είναι αποκλειστική υπόθεση προγραμματιστών ή άλλων "ειδικών". Τα επιτυχημένα ηλεκτρονικά καταστήματα απαιτούν διοικητική γνώση και πολυεπίπεδη συμμετοχή τμημάτων όπως marketing, πωλήσεις, εξυπηρέτηση πελατών, διακίνηση, στρατηγικός σχεδιασμός και πολλών ακόμα. Και όσο περισσότερο οι επιχειρήσεις επενδύουν στην ανάπτυξη υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου, τόσο μεγαλώνει η ανάγκη για πληροφορημένα στελέχη που θα συμβάλλουν στην επιτυχία του έργου.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο μετασχηματίζει τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις με αλλαγές τόσο ριζοσπαστικές όσο εκείνες που έφερε η ανακάλυψη του τηλεφώνου. Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο της Anita Rosen είναι ο αποτελεσματικότερος οδηγός στα άδυτα των νέων τεχνολογιών και στα πολύπλοκα στρατηγικά σχέδια της ψηφιακής οικονομίας που ανάγει τις δικτυακές ευκαιρίες σε ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΔΙΑΥΛΟΣ 
Μετάφραση : ΤΖΑΤΖΑΔΑΚΗ ΜΑΡΙΤΑ 
Σελίδες : 276 
ISBN : 978-960-531-134-6 
Σχήμα : 14x20 
Έτος έκδοσης : 2002 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση