Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
DOES IT MATTER
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • DOES IT MATTER
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:20.41 € 
μόνο 18.37 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
DOES IT MATTER
(108065723)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΩΣ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

Κάθε χρόνο, εταιρείες ξοδεύουν περισσότερα από 2 τρισεκατομμύρια δολάρια σε υπολογιστικό εξοπλισμό, εξοπλισμό επικοινωνιών και υπηρεσίες. Αυτές οι υπερβολικές δαπάνες αποτελούν μία από τις πιο σημαντικές υποθέσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων: οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) είναι όλο και περισσότερο σημαντικές, όσον αφορά το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και τη στρατηγική επιτυχία. Σε αυτό το εκρηκτικό και ευχάριστο βιβλίο, ο Nicholas G. Carr θέτει σε αμφιβολία την κοινή λογική. Η διατήρηση της στρατηγικής σημασίας των ΤΠΕ έχει πράγματι εξασθενίσει, καθώς ο λειτουργικός πυρήνας τους κατέστη διαθέσιμος και οικονομικά προσιτός σε όλους. Επεκτείνοντας το αντιφατικό άρθρο του Harvard Business Review που προκάλεσε έναν καταιγισμό διαφωνιών σε όλο τον κόσμο, το "Does IT Matter?" δείχνει ότι οι ΤΠΕ -όπως παλαιότερα οι τεχνολογίες υποδομών, όπως ο σιδηρόδρομος και η ηλεκτρική ενέργεια- εξελίσσονται σταθερά από μία ιδιόκτητη κερδοφόρα πηγή, σε ένα απλό κόστος της επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Ο Carr χρησιμοποιεί ως αποδείξεις ιστορικά και σύγχρονα παραδείγματα για να εξηγήσει γιατί οι καινοτομίες στο υλισμικό, στο λογισμικό και στη δικτύωση, αντιγράφονται γρήγορα από τους ανταγωνιστές, ουδετεροποιώντας τη στρατηγική τους δύναμη για να φτιάξουν μία ξεχωριστή επιχείρηση. Αλλά πιο σημαντικό είναι ότι δείχνει γιατί η εμφάνιση των ΤΠΕ ως διαμοιράσιμη και τυποποιημένη υποδομή είναι μία φυσική και αναγκαία διαδικασία, η οποία μπορεί τελικά να αποδώσει μεγάλα οικονομικά και κοινωνικά οφέλη.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 
Σελίδες : 300 
ISBN : 960-8396-25-5 
Σχήμα : 14x21 
Έτος έκδοσης : 2006 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο
0.00 €

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση