Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΠΡΟΤΥΠΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΛΥΣΕΩΝ 3
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
  • ΠΡΟΤΥΠΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΛΥΣΕΩΝ 3
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:60.27 € 
μόνο 54.24 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΡΟΤΥΠΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΛΥΣΕΩΝ 3
(108064318)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ 300 ΝΕΑ ΕΠΙΜΑΧΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ!

Ένα εξαιρετικό πρακτικό επαγγελματικό εργαλείο, που δίνει λύσεις στους τομείς:

  • Εισοδήματος
  • Εταιριών
  • Κ.Β.Σ.
  • Φ.Π.Α.
  • Ελέγχου
  • Ε.Γ.Λ.Σ.
  • Αναπτυξιακών κινήτρων
  • Και ακόμα περισσότερων θεμάτων

    αποτέλεσμα της συλλογικής εργασίας ομάδας διακεκριμένων επιστημόνων και του περιοδικού EPSILON 7.

  • Υπολογίζεται φόρος υπεραξίας κατά τη μεταβίβαση μερίδας Ο.Ε. από τον γονέα στο τέκνο;
  • Συμπεριλαμβάνονται στις συγκεντρωτικές καταστάσεις ΚΕ.Π.Υ.Ο τα τιμολόγια από είσπραξη επιδοτήσεων;
  • Είναι δυνατός ο συμψηφισμός ζημίας ατομικής επιχείρησης με εισοδήματα άλλων πηγών;
  • Η μη συμμετοχή στην αύξηση κεφαλαίου Ε.Π.Ε. εξομοιώνεται με μεταβίβαση των εταιρικών μεριδίων;
  • Ποιος ο χειρισμός, όσον αφορά τον Φ.Π.Α. των πολυγωνικών ενδοκοινοτικών συναλλαγών;

    Τα σημαντικότερα ερωτήματα που απασχόλησαν την επιστημονική ομάδα του EPSILON 7 το έτος που πέρασε και όλες οι απαντήσεις τους , στην τρίτη κατά σειρά, νέα, πλήρως ανανεωμένη έκδοση με την υπογραφή των: Ιωάννη Μίχου (Οικονομολόγου), Γεωργίου Λαζαρίδη (Ορκωτού Ελεγκτή), Παναγιώτη Ντινούδη (Οικονομολόγου).

    Επιπλέον βρείτε:

    Ειδικό παράρτημα με όλες τις εκπιπτόμενες και μη εκπιπτόμενες δαπάνες από τα ακαθάριστα έσοδα των επιχειρήσεων και των ελεύθερων επαγγελματιών, όπως αυτές καθορίζονται από τις σχετικές εγκυκλίους του Υπουργείου Οικονομίας & Οικονομικών.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΙΔΙΩΤΙΚΗ 
    Σελίδες : 584 
    Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
    Έτος έκδοσης : 2007 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση