Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΘΕΩΡΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΔΙΑΦΟΡΑ
  • ΘΕΩΡΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:20.22 € 
μόνο 18.20 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΘΕΩΡΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
(108063367)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΩΝΙΑΣ

Με αυτό το κείμενο ιδρύεται ένας ολόκληρος κλάδος της σύγχρονης επιστήμης. Η έννοια της κωδικοποιημένης επικοινωνίας μεταξύ φυσικών συστημάτων μαθηματικοποιείται με αυστηρό πλέον τρόπο και η έννοια της πληροφορίας λαμβάνει δεσπόζοντα χαρακτήρα στην μελέτη του φυσικού και κοινωνικού γίγνεσθαι. Ο Shannon θα εισάγει την έννοια της "εντροπίας κειμένων" δημιουργώντας μαζί με τη χωρητικότητα καναλιού το υπόβαθρο του συσχετισμού συντακτικών δομών και φυσικών διαδικασιών σε όλα τα επίπεδα της έρευνας του επιστητού: από τις θετικές επιστήμες μέχρι και τις κοινωνικές. Δεν υπάρχει επίσης πρακτική εφαρμογή της σύγχρονης Κοινωνίας της Πληροφορίας που να μην αντλεί την θεωρητική της προέλευση από αυτή την εργασία.

Το κείμενο είναι ευανάγνωστα γραμμένο ώστε να αποτελεί τη βάση και για το μετέπειτα βιβλίο πάνω στη Θεωρία Πληροφοριών ενώ το μαθηματικό προαπαιτούμενο είναι σχετικά λίγο. Η Ελληνική έκδοση περιλαμβάνει μια ιστορική εισαγωγή και ένα μαθηματικό επίμετρο στο οποίο αναλύονται διεξοδικά οι θεμελιακές έννοιες της θεωρίας."Αυτή η εργασία αποτελεί τη Magna Carta της εποχής της πληροφορίας" ΙΕΕΕ Transactios in Information Theory 1998.

O Claude Shannon είναι ο άνθρωπος που θεμελιώνει θεωρητικά την εποχή της πληροφορίας. Ήδη από τη δεκαετία του '30, θεωρείτε το πιο σημαντικό σε όλη τη σύγχρονη επιστήμη μιας και εκεί διατυπώνεται για πρώτη φορά η ιδέα της ταύτισης προτασιακού λογισμού και ηλεκτρονικών κυκλωμάτων. Η θεωρία πληροφοριών που θα διατυπώσει την δεκαετία του '40 θα είναι η απαρχή μιας γόνιμης περιόδου με εργασίες που ξεκινούν από τη κρυπτολογία έως τη θεωρία γράφων, τον προγραμματισμό υπολογιστών που να παίζουν σκάκι, η ακόμη και την διατύπωση μιας εξίσωσης που να περιγράφει ταχυδακτυλουργικά κόλπα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : LEADER BOOKS 
Σελίδες : 229 
ISBN : 960-790-161-4 
Σχήμα : 24x17 
Έτος έκδοσης : 2006 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο
0.00 €

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση