Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ 108062179

4 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Εξαντλημένο

 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
108062179
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο αυτό σκοπεύει να αναπτύξει, σε κάθε αναγνώστη, την ικανότητα να ερμηνεύει επιστημονικά γιατί αισθάνεται, σκέφτεται, αντιλαμβάνεται και ενεργεί με τον τρόπο που τον χαρακτηρίζει, και, εφόσον το επιθυμεί να τον βοηθήσει να παρεμβαίνει, να ρυθμίζει δηλαδή τις συνθήκες ώστε να αλλάζει αυτά τα ψυχολογικά φαινόμενα. Αντί να αποδίδει την συμπεριφορά στις υποθετικές, μυστήριες δραστηριότητες του νου, το βιβλίο αναλύει πώς ακριβώς το κάθε ψυχολογικό φαινόμενο μπορεί να κατανοηθεί μέσα από την μακροπρόθεσμη αλληλεπίδραση του βιολογικού ατόμου με τα φυσικά γεγονότα της ζωής του-με τα χαμόγελα, τα χαστούκια, τις γεύσεις, τα θεάματα, τους ήχους-με τα προϊόντα, δηλαδή, της δικής του συμπεριφοράς, που του προκαλούν διέγερση και συναισθήματα, και που η ρύθμισή τους αλλάζει την πιθανότητα ότι θα δρα ξανά με τον τρόπο που τα επέφερε.

Ξεκινά με απλά παραδείγματα καθημερινής συμπεριφοράς, περιγράφοντας με απλό τρόπο την σχέση μεταξύ στοιχειών της συμπεριφοράς και βιωμάτων της ζωής του ατόμου. Προοδευτικά, οι σχέσεις συμπεριφοράς-περιβάλλοντος που αναλύονται γίνονται όλο και πιο σύνθετα, καταλήγοντας στην επιστημονική ερμηνεία πολύπλοκων ψυχολογικών φαινόμενων όπως η αυτογνωσία, η επικοινωνία, οι προσωπικές προτιμήσεις, η επιμονή, η τήρηση κανόνων, η ψυχοπαθολογία, η δημιουργική σκέψη, η επίλυση προβλημάτων και άλλα πολλά.

Σε ψυχολόγους, εκπαιδευτικούς, ειδικούς υγείας και άλλους επαγγελματίες οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την ρύθμιση συνθηκών με στόχο την ανάπτυξή ή την βελτίωση της συμπεριφοράς των άλλων, το βιβλίο προσφέρει μια περιεκτική εισαγωγή σε έναν τρόπο ερμηνείας της προέλευσης της συμπεριφοράς, βασισμένη στην πειραματική ανάλυση, περιλαμβάνοντας άμεσες και αποτελεσματικές εφαρμογές στο χώρο τους.

Αλλά και σε κάθε αναγνώστη, προσφέρει μια πραγματικά διαφορετική, ενδιαφέρουσα και πρακτικά ωφέλιμη κατανόηση του εαυτού του, μια ψυχολογία συνεπή με τις φυσικές και τις βιολογικές επιστήμες που, όπως αυτές, εμπλουτίζει την επαφή του ανθρώπου με το περιβάλλον του.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΤΟΠΟΣ 
Σελίδες : 1004 
ISBN : 978-960-6760-16-7 
Σχήμα : 20Χ26 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2007 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 4

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση