ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ 108060105
Εξαντλημένο
ΑΠΟ ΤΟΝ DEMING ΣΤΟΝ TAGUCHI ΚΑΙ ΤΟ SPC
Στο βιβλίο αυτό, επιχειρούμε να αποδείξουμε το πώς μπορούν να βοηθήσουν ο τρόπος προσέγγισης του Taguchi και ο ΣΕΔ στην προώθηση των ιδανικών του Deming για μία οργάνωση δεσμευμένη στη βελτίωση της ποιότητας με μια Ολική έννοια, σε επίπεδο εκτός σειράς αλλά και εν σειρά, στο βιομηχανικό τομέα και στις υπηρεσίες, στις πρακτικές του μάνατζμεντ και στις δραστηριότητες των εργαζομένων.
Αν και το βιβλίο αυτό επικεντρώνεται κυρίως στις απόψεις του Deming και του Taguchi, καλύπτει επίσης και σημαντικές εναλλακτικές πλευρές του θέματος, τις οποίες προτείνουν άλλοι γκουρού της ποιότητας. Τα Κεφάλαια 1-5 και 8-11 απευθύνονται κυρίως στους επαγγελματίες μάνατζερ ή και στους σπουδαστές του μάνατζμεντ· η εκπαίδευση και η πρακτική εξάσκηση θα πρέπει να αρχίζει από την κορυφή για να έχει πιθανότητα επιτυχίας η εισαγωγή της έννοιας της ποιότητας. Το βιβλίο αυτό γράφτηκε επίσης για τους μηχανικούς (Κεφάλαια 8-15) και τους επιστήμονες με διοικητικές φιλοδοξίες, καθώς και για τα μέλη της επιχειρηματικής κοινότητας. Όμως δε θα έπρεπε να θεωρείται ένα κείμενο που απευθύνεται μόνο στους μάνατζερ. Εφόσον μια συνολική προσέγγιση της ποιότητας είναι απαραίτητη για κάθε πλευρά της επιχειρηματικής δραστηριότητας, επιδιώκεται αυτό το βιβλίο να ενδιαφέρει κάθε απασχολούμενο σε έναν οργανισμό, από τα ανώτατα στελέχη έως τους μηχανολόγους του εργοστασίου ή και κάθε εργαζόμενο ο οποίος χρειάζεται κάποια καθοδήγηση για ένα καλύτερο μάνατζμεντ των δραστηριοτήτων του, είτε πρόκειται για βιομηχανία, υπηρεσίες, υγεία, εκπαίδευση, μάρκετινγκ είτε για οτιδήποτε άλλο.
Κατεβλήθη προσπάθεια να παραμείνουν οι τεχνικές λεπτομέρειες στο ελάχιστο δυνατό επίπεδο. Όμως, όπως σε όλα τα εργαλεία και τις τεχνικές ποιότητας, δεν μπορούσαν να αποφευχθούν κάποια ζητήματα που αφορούν στη στατιστική (Κεφάλαια 6,7). Κάποια από αυτά συμπεριελήφθησαν για να παρουσιαστεί πιο ολοκληρωμένα το θέμα και μπορούν να παραβλεφθούν σε μια πρώτη ανάγνωση. Ελπίζεται ότι η τεχνική φύση μερικών αποσπασμάτων του βιβλίου δεν θα αποτρέψει τον αναγνώστη από το να καταφύγει σε αυτά εκ νέου, σε μια επόμενη φάση. Αν μη τι άλλο, αυτά τα αποσπάσματα θα μπορούσαν να θεωρηθούν ένας οδηγός αναφοράς για μελλοντική χρήση.
Στην προσπάθεια του να βοηθήσει στο να γεφυρωθούν τα υπάρχοντα χάσματα ανάμεσα στη θεωρία και την πράξη, στον εκτός σειράς και τον εν σειρά έλεγχο ποιότητας, στις εφαρμογές στη βιομηχανία και στις υπηρεσίες, στην ιαπωνική προσέγγιση και τα δυτικά πρότυπα και, το κυριότερο, ανάμεσα στη διοίκηση και τους εργαζομένους, ο συγγραφέας του παρόντος, ελπίζοντας ότι εκπροσωπεί τις δικές του (ευρωπαϊκές) εκπαιδευτικές και πολιτιστικές παραδόσεις, θα επιχειρήσει να κάνει κατανοητές τις διάφορες ιδέες, και ίσως, με λιγότερη μετριοπάθεια, να παράσχει κάποιες συστάσεις για το μέλλον.
| Εκδότης : | INTERBOOKS |
| Σελίδες : | 616 |
| ISBN : | 960-390-156-3 |
| Έτος έκδοσης : | 2005 |
Είδατε πρόσφατα
-
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Περισσότερα -
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ
Περισσότερα -
ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ-ΠΙΝΟΚΙΟ, ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ...
Περισσότερα -
Η ΑΓΝΩΣΤΗ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗ
Περισσότερα -
Ο ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΘΑΛΑΣΣΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΝΤΑΗΔΕΣ ΤΟΥ ΒΥΘΟ...
Περισσότερα -
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΘΕΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ
Περισσότερα -
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΣΚΙΑΣ
Περισσότερα -
ΤΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΝΟΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Περισσότερα -
ΔΩΜΑΤΙΟ 322
Περισσότερα -
Η ΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΝΙΤΣΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


