Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ 108060105

Χωρίς αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Εξαντλημένο

 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ

ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
108060105
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΠΟ ΤΟΝ DEMING ΣΤΟΝ TAGUCHI ΚΑΙ ΤΟ SPC

Στο βιβλίο αυτό, επιχειρούμε να αποδείξουμε το πώς μπορούν να βοηθήσουν ο τρόπος προσέγγισης του Taguchi και ο ΣΕΔ στην προώθηση των ιδανικών του Deming για μία οργάνωση δεσμευμένη στη βελτίωση της ποιότητας με μια Ολική έννοια, σε επίπεδο εκτός σειράς αλλά και εν σειρά, στο βιομηχανικό τομέα και στις υπηρεσίες, στις πρακτικές του μάνατζμεντ και στις δραστηριότητες των εργαζομένων.

Αν και το βιβλίο αυτό επικεντρώνεται κυρίως στις απόψεις του Deming και του Taguchi, καλύπτει επίσης και σημαντικές εναλλακτικές πλευρές του θέματος, τις οποίες προτείνουν άλλοι γκουρού της ποιότητας. Τα Κεφάλαια 1-5 και 8-11 απευθύνονται κυρίως στους επαγγελματίες μάνατζερ ή και στους σπουδαστές του μάνατζμεντ· η εκπαίδευση και η πρακτική εξάσκηση θα πρέπει να αρχίζει από την κορυφή για να έχει πιθανότητα επιτυχίας η εισαγωγή της έννοιας της ποιότητας. Το βιβλίο αυτό γράφτηκε επίσης για τους μηχανικούς (Κεφάλαια 8-15) και τους επιστήμονες με διοικητικές φιλοδοξίες, καθώς και για τα μέλη της επιχειρηματικής κοινότητας. Όμως δε θα έπρεπε να θεωρείται ένα κείμενο που απευθύνεται μόνο στους μάνατζερ. Εφόσον μια συνολική προσέγγιση της ποιότητας είναι απαραίτητη για κάθε πλευρά της επιχειρηματικής δραστηριότητας, επιδιώκεται αυτό το βιβλίο να ενδιαφέρει κάθε απασχολούμενο σε έναν οργανισμό, από τα ανώτατα στελέχη έως τους μηχανολόγους του εργοστασίου ή και κάθε εργαζόμενο ο οποίος χρειάζεται κάποια καθοδήγηση για ένα καλύτερο μάνατζμεντ των δραστηριοτήτων του, είτε πρόκειται για βιομηχανία, υπηρεσίες, υγεία, εκπαίδευση, μάρκετινγκ είτε για οτιδήποτε άλλο.

Κατεβλήθη προσπάθεια να παραμείνουν οι τεχνικές λεπτομέρειες στο ελάχιστο δυνατό επίπεδο. Όμως, όπως σε όλα τα εργαλεία και τις τεχνικές ποιότητας, δεν μπορούσαν να αποφευχθούν κάποια ζητήματα που αφορούν στη στατιστική (Κεφάλαια 6,7). Κάποια από αυτά συμπεριελήφθησαν για να παρουσιαστεί πιο ολοκληρωμένα το θέμα και μπορούν να παραβλεφθούν σε μια πρώτη ανάγνωση. Ελπίζεται ότι η τεχνική φύση μερικών αποσπασμάτων του βιβλίου δεν θα αποτρέψει τον αναγνώστη από το να καταφύγει σε αυτά εκ νέου, σε μια επόμενη φάση. Αν μη τι άλλο, αυτά τα αποσπάσματα θα μπορούσαν να θεωρηθούν ένας οδηγός αναφοράς για μελλοντική χρήση.

Στην προσπάθεια του να βοηθήσει στο να γεφυρωθούν τα υπάρχοντα χάσματα ανάμεσα στη θεωρία και την πράξη, στον εκτός σειράς και τον εν σειρά έλεγχο ποιότητας, στις εφαρμογές στη βιομηχανία και στις υπηρεσίες, στην ιαπωνική προσέγγιση και τα δυτικά πρότυπα και, το κυριότερο, ανάμεσα στη διοίκηση και τους εργαζομένους, ο συγγραφέας του παρόντος, ελπίζοντας ότι εκπροσωπεί τις δικές του (ευρωπαϊκές) εκπαιδευτικές και πολιτιστικές παραδόσεις, θα επιχειρήσει να κάνει κατανοητές τις διάφορες ιδέες, και ίσως, με λιγότερη μετριοπάθεια, να παράσχει κάποιες συστάσεις για το μέλλον.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : INTERBOOKS 
Σελίδες : 616 
ISBN : 960-390-156-3 
Έτος έκδοσης : 2005 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση