Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ 108059883

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 67.50 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 75.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 75.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
108059883
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Τα ζητήματα του δημόσιου τομέα είναι μερικά από τα πιο συναρπαστικά στα οικονομικά: υγεία, άμυνα, εκπαίδευση, κοινωνική ασφάλιση, προγράμματα κοινωνικής πρόνοιας και φορολογικές μεταρρυθμίσεις. Όλα τα παραπάνω προσελκύουν την προσοχή, ενώ η οικονομική ανάλυση προσφέρει πολύτιμες γνώσεις στις σχετικές αντιπαραθέσεις. Πρέπει η εκπαίδευση να παρέχεται δημοσίως; Ποια είναι η μακροχρόνια προοπτική του προγράμματος για την κοινωνική ασφάλιση; Πώς θα πρέπει να σχεδιάζονται τα φορολογικά συστήματα ώστε να είναι αποτελεσματικά, αλλά και δίκαια; Στη νέα έκδοση του καθιερωμένου βιβλίου τους, οι Joseph Stiglitz και Jay Rosengard αξιοποιούν την πολύχρονη εμπειρία τους για να προσεγγίσουν τα βασικά αυτά ζητήματα των Οικονομικών του Δημόσιου Τομέα.

Η πλήρως επικαιροποιημένη ύλη του συγγράμματος ενσωματώνει τις τελευταίες εξελίξεις στο πεδίο, όπως τις πολλές αλλαγές που έχουν σημειωθεί στις πολιτικές δαπανών και στους φορολογικούς νόμους, αλλά και τις διανεμητικές συνέπειες των διαφόρων πολιτικών με αφορμή τον προβληματισμό που προκαλεί η διευρυνόμενη ανισότητα στις περισσότερες χώρες του κόσμου.

Αυτή η σύγχρονη προσέγγιση αντικατοπτρίζει την αναθεώρηση των προτεραιοτήτων, παρουσιάζοντας ζητήματα όπως είναι η κατάλληλη ισορροπία μεταξύ του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, οι τρόποι με τους οποίους ο δημόσιος και ο ιδιωτικός τομέας μπορεί να λειτουργούν συμπληρωματικά μεταξύ τους και πώς οι κυβερνήσεις μπορούν να πετύχουν αποτελεσματικά τους παραπάνω στόχους. Περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την πραγμάτευση των παγκόσμιων δημόσιων αγαθών καθώς και ζητήματα δημόσιας παραγωγής αγαθών και υπηρεσιών.

Η ύλη παρουσιάζεται με μαθητοκεντρικό και προσβάσιμο τρόπο. Οι μελέτες περίπτωσης και οι αναφορές σε προγράμματα και πολιτικές από τον πραγματικό κόσμο συνδέουν τη θεωρία με την πρακτική εφαρμογή. Στόχος των συγγραφέων είναι να προσφέρουν στους αναγνώστες μια παγκόσμια προοπτική βασισμένη στη διεθνή εμπειρία τους.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΡΙΤΙΚΗ 
Μετάφραση : ΚΥΠΡΙΑΝΙΔΗΣ ΤΑΣΟΣ 
Σελίδες : 712 
ISBN : 978-960-586-308-1 
Σχήμα : 21Χ29 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2019 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση