Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ 108056509

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Δωρεάν Παράδοση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 107.60 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 119.56€ 
Προτεινόμενη λιανική 119.56 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
108056509
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

...Οι Οικονομολόγοι κοιτάζουν τριγύρω στον κόσμο και βλέπουν ανθρώπους να αγοράζουν και να πουλάνε αγαθά στις αγορές του Τόκιο, του Λονδίνου, και της Νέας Υόρκης. Παρατηρούν πλοία γεμάτα με αγαθά από την Ευρώπη και την Ασία να φθάνουν στο Λος 'Αντζελες. Παρατηρούν ότι το χρηματιστήριο μόλις είχε τη χειρότερη του ημέρα τα τελευταία 20 χρόνια. Παρατηρούν ένα νέο άνδρα να φοιτά στο κολλέγιο, ένα ζευγάρι να ανταλλάσσει όρκους γάμου και ένα μικρό παντοπωλείο στη γωνία της 5ης Λεωφόρου και Main που μόλις το ληστέψανε.

Οι οικονομολόγοι αναρωτιούνται με πιο τρόπο εξηγούνται τα πράγματα που βλέπουν στον κόσμο.
Παρατηρήσεις και ερωτήματα -έτσι ξεκινάει η επιστήμη των Οικονομικών. Όλα τα υπόλοιπα αποτελούν απλώς τις καλύτερες προσπάθειες των οικονομολόγων να απαντήσουν στα ερωτήματά τους.

Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι είναι καλά εξοικειωμένοι με τον πλανήτη Οικονομικά. Οι λέξεις που χρησιμοποιούν οι οικονομολόγοι -τιμή, κόστος, επιχείρηση, ανταγωνισμός, μονοπώλιο, επιτόκια, πληθωρισμός, ανεργία, κ.λ.π- είναι μερικές από τις ίδιες λέξεις που χρησιμοποιούν και αυτοί που δεν είναι οικονομολόγοι. Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τη γλώσσα των οικονομικών σε καθημερινή βάση. Ζουν και εργάζονται στον οικονομικό κόσμο. Έτσι, όταν ένας φοιτητής των Οικονομικών ακούει έναν καθηγητή των Οικονομικών να λέει κάτι σχετικά με τις εταιρίες, το κόστος ή τον ανταγωνισμό, θα συγκρίνει αυτά που είπε ο καθηγητής με τις δικές του εμπειρίες και μερικές φορές σκέπτεται ότι αυτά που είπε ο καθηγητής του φαίνονται λάθος. Πράγματι, αυτά που είπε ο καθηγητής μπορεί να είναι λάθος, στην πραγματικότητα όμως δεν είναι αυτό το θέμα. Το θέμα είναι ότι ανεξάρτητα από το τι λέει ο καθηγητής -σωστό ή λάθος- όταν εσείς έχετε πρόσβαση στον κόσμο που εξετάζει ο καθηγητής, θα κρίνετε αυτό που λέει ο καθηγητής βασιζόμενοι στο τι γνωρίζετε ή πιστεύετε ότι γνωρίζετε...

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ 
ISBN : 978-960-664-763-5 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2007 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση