ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 108055612

Παράδοση σε 2-3 μέρες

Πρωταρχικός στόχος του βοηθηματικού σχολικού βιβλίου είναι να συντελέσει τόσο και έτσι, ώστε ο μαθητής να μη νιώθει το μάθημα όπως «ο Γιάννης το θεριό» και να μπορεί να ανταποκρίνεται με ευκολία και επιτυχία στις σχολικές του υποχρεώσεις. Το βιβλίο αυτό γράφτηκε με αυτήν την επιδίωξη και ακολουθώντας την δομή των ενοτήτων του σχολικού εγχειριδίου αναπτύσσεται ως εξής:
Α. Κείμενο
Στο μέρος αυτό έχουν προστεθεί α) κατά λέξη μετάφραση και β) απόδοση του νοήματος που συγχρονοποιεί κατά το δυνατόν το μεταφρασμένο κείμενο για να κατανοηθεί ώστε να απαντηθούν οι ερωτήσεις κατανόησης. Ακολουθούν οι απαντήσεις στις ερωτήσεις του σχολικού βιβλίου και στις ερωτήσεις από το βιβλίο του εκπαιδευτικού. Με την ευκαιρία επισημαίνουμε ότι οι εκφωνήσεις των ερωτήσεων και των ασκήσεων που προτείνονται στο βιβλίο του εκπαιδευτικού είναι παραλλαγμένες για απλούστευση, χωρίς να αλλάζει το περιεχόμενο των ζητουμένων. Στο βοήθημα ονομάζονται «Συμπληρωματικές ερωτήσεις / ασκήσεις».
Β1. Λεξιλογικός Πίνακας
Όλες οι λέξεις του Λεξιλογικού Πίνακα κάθε Ενότητας έχουν χρησιμοποιηθεί σε παραδειγματικές προτάσεις, ώστε να αναδειχθεί η σημασία τους. Επίσης έχουν λυθεί όλες οι ασκήσεις.
Β2. Ετυμολογικά
Όσοι κανόνες σύνθεσης φαίνονται συμπυκνωμένοι, αναλύονται με παραδείγματα και πίνακες. Ακολουθεί η λύση των ασκήσεων.
Γ, Γ1, Γ2. Γραμματική και Σύνταξη
Στα μέρη αυτά α) φαινόμενα Γραμματικής και Σύνταξης παρουσιάζονται με επιπλέον ανάλυση, κυρίως όσα είναι γνωστό ότι δυσκολεύουν ακόμα και μεγαλύτερους μαθητές. Την θεωρία ολοκληρώνουν παραδείγματα, πίνακες ή κάποιο σκιτσάκι και υπογραμμίσεις. Για ευκολότερη κατανόηση β) μερικές φορές χρησιμοποιούνται παραδείγματα από τη ν.ε. γλώσσα. Όπου κρίθηκε σκόπιμο γ) παρουσιάζεται εμβόλιμα θεωρία Γραμματικής ή Σύνταξης από την διδακτέα ύλη της Α' Γυμνασίου. Για ορισμένα κεφάλαια Σύνταξης -π.χ. Εν. 9, Επιρρηματικές Μετοχές- δ) η θεωρία αναπτύσσεται και με τη μορφή ερωτήσεων ώστε να λυθούν οι απορίες που γεννιούνται κατά την πρώτη επαφή του μαθητή με το φαινόμενο. Η πραγματική γνώση ξεκινά με το πολύ καλό ξεκαθάρισμα των πολύ απλών πραγμάτων.
Δ. Επαναληπτικές Γραμματικές και Συντακτικές ασκήσεις
Παρουσιάζονται εύκολες γραμματικές και συντακτικές ασκησούλες με τις λύσεις τους, από την ύλη των Ενοτήτων που έχουν προηγηθεί και από την ύλη της Α' Γυμνασίου. Οι ασκήσεις αναφέρονται σε φαινόμενα που από την πείρα είναι γνωστό ότι χρειάζονται συχνή επανάληψη.
Ε. Παράλληλο κείμενο
Αποδίδεται σε σύγχρονη γλώσσα το νόημα κάθε Παράλληλου Κειμένου και δίνονται οι απαντήσεις των ερωτήσεων κατανόησης του σχολικού βιβλίου.
Παράρτημα
Στο Παράρτημα αποσαφηνίζεται η έννοια και ο τρόπος κλίσης των ανωμάλων ρημάτων.
Ακολουθούν τρεις ρηματικοί πίνακες.
Επειδή πιστεύουμε ότι Καλό δεν είναι το Πολύ, αλλά εν τω ευ τω πολύ, αφήσαμε τα εισαγωγικά σημειώματα των κειμένων, τα γλωσσικά και ερμηνευτικά σχόλια, το λεξιλόγιο των κειμένων και τους συγκεντρωτικούς πίνακες φαινομένων στην αποκλειστικότητα του σχολικού βιβλίου.
Τέλος, συστήνουμε το βιβλίο αυτό στους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, επειδή θέλουμε να μοιραστούμε μαζί τους τις ιδέες και τον τρόπο που επιλέξαμε να απαντήσουμε στα ζητήματα που προκύπτουν κατά την εκπαιδευτική διαδικασία.

Είδατε πρόσφατα
-
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Περισσότερα -
Η ΔΥΝΑΜΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΟΥ
Περισσότερα -
Β ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΙΩΡΓΟ ΣΕΦΕΡΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΕΣ Κ...
Περισσότερα -
COMPSITION WRITING THRS 3******
Περισσότερα -
ΜΕΡΕΣ ΔΙΧΩΣ ΤΕΛΟΣ
Περισσότερα -
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΟΥ 1897
Περισσότερα -
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΗ ΜΑΛΩΝΕΤΕ!
Περισσότερα -
ΓΝΗΣΙΟ TONER OKI BLACK HIGH CAPACITY ΜΕ OEM: ...
Περισσότερα -
ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΟ ΣΤΟ ΣΚΟΥΦΟ
Περισσότερα -
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΙΟΝ ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑΣ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |