Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ-SPAM ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 108054361

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ-SPAM ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 16.53 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 18.37€ 
Προτεινόμενη λιανική 18.37 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ-SPAM ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
108054361
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η διαφημιστική παρενόχληση μέσω εμπορικών μηνυμάτων στο Διαδίκτυο (Spam) και στην Τηλεόραση (διακοπές για διαφημίσεις) αποτελεί σημαντικό πρόβλημα της εποχής μας, επιταχυνόμενο από την τεχνολογική πρόοδο. Η διαφήμιση και σαν έκφραση και σαν παράγοντας της οικονομίας, είναι θεμιτή και επιθυμητή. Εντούτοις οι καταχρηστικές τακτικές εμπορικής προώθησης πλημμυρίζουν απρόσκλητα και φορτικά ένα σημαντικό κομμάτι της καθημερινής ζωής μας, προκαλώντας πολλαπλή ζημία: εισβολή στον επικοινωνιακό μας χώρο, ομογενοποίηση ηθών και εθίμων προς την παγκοσμιοποιημένη υπερκατανάλωση και σοβαρές ζημίες τόσο στους αποδέκτες όσο και στους νόμιμους διαφημιστές και παροχείς υπηρεσιών επικοινωνίας. Η αυξανόμενη ένταση του φαινομένου δεν άργησε να κινητοποιήσει την νομοθετική εξουσία, σε εθνικό και διακρατικό επίπεδο, προς αναζήτηση τρόπων περιορισμού των υπερβολών της ηλεκτρονικής διαφήμισης, ώστε να προστατεύεται ο αποδέκτης-καταναλωτής και να διασφαλίζεται η καλή εμπορική επικοινωνία.

Η παρούσα έκδοση συγκεντρώνει τις εισηγήσεις που παρουσιάστηκαν σε σχετική Ημερίδα του Κέντρου Διεθνούς και Ευρωπαϊκού Οικονομικού Δικαίου, τον Φεβρουάριο του 2005, επιχειρώντας μια πολύπλευρη προσέγγιση του προβλήματος, με τη συνδρομή εξειδικευμένων νομικών, τεχνικών, εκπροσώπων αρμοδίων Αρχών, παροχέων διαδικτυακών υπηρεσιών καθώς και του διαφημιστικού κλάδου. Ειδικότερα παρουσιάζονται ευρωπαϊκές Οδηγίες όπως η Οδηγία 2002/58/ΕΚ που αναφέρεται μεταξύ άλλων στο Spam και η Οδηγία για την Τηλεόραση χωρίς Σύνορα 89/552/ΕΟΚ αλλά και νομοθετικές πρωτοβουλίες σε εθνικό πλαίσιο. Αναλύονται επίσης επιμέρους προβληματισμοί και περιγράφονται μέθοδοι αντιμετώπισης τόσο από τεχνική όσο και από νομική σκοπιά. Τέλος, σε εκτενές παράρτημα περιλαμβάνεται το σχετικό νομοθετικό πλαίσιο των Η.Π.Α., της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελλάδας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΑΝΤ. ΣΑΚΚΟΥΛΑΣ 
Σελίδες : 198 
ISBN : 960-15-1560-7 
Έτος έκδοσης : 2006 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση