Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥ ΠΩΛΗΤΗ 108053428

Χωρίς αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥ ΠΩΛΗΤΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Εξαντλημένο

 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ

ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥ ΠΩΛΗΤΗ
108053428
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ένα ημερολόγιο - βιβλίο, που σέβεται τον πολύτιμο χρόνο του κορυφαίου πωλητή, που δεν τον διαθέτει για διάβασμα και μελέτη βαθυστόχαστων και αναλυτικών κειμένων γύρω από την καταναλωτική συμπεριφορά, την ψυχολογία, την επικοινωνία, το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις.
Κάθε ημέρα και μία κορυφαία συμβουλή πωλήσεων. Περισσότερο για να υπενθυμίζει τι πρέπει να κάνει και πώς πρέπει να λειτουργεί μπροστά στον πελάτη.

Οι συμβουλές είναι γραμμένες με απλό και συμπυκνωμένο τρόπο, ώστε να είναι άμεσα εφαρμόσιμες στην καθημερινή δουλειά πωλητή.

366 συμβουλές χωρισμένες σε 12 ενότητες, όπως:

  • Θετική σκέψη, συμπεριφορά, αυτοπεποίθηση, αυτοεικόνα του πωλητή.
  • Οργάνωση του χρόνου
  • Προετοιμασία και οργάνωση της δουλειάς του.
  • Αρχική προσέγγιση του πελάτη, ραντεβού, δημιουργία κλίματος συνεργασίας, χαιρετισμός, πρώτη εντύπωση, φιλική σχέση,
  • Συμπεριφορά μπροστά στον πελάτη, εμφάνιση, φωνή, χαμόγελο.
  • Πώληση με ερωτήσεις, επικοινωνία, ενεργητική ακοή, σωστός τρόπος υποβολής ερωτήσεων, μορφές ερωτήσεων, συμπεριφορά κατά τη διάρκεια της συζήτησης.
  • Παρουσίαση και επίδειξη προϊόντων και υπηρεσιών, ωφελήματα, συναισθήματα, λογική, διαχείριση των συναισθημάτων του πελάτη, τρόπος παρουσίασης, δύναμη λέξεων και φράσεων που παρακινούν τον πελάτη να αγοράσει, τι να αποφεύγει.
  • Πώς να αντιμετωπίζει τις αντιρρήσεις των πελατών. Τεχνικές υπερπήδησης των αντιρρήσεων, αληθινές και ψεύτικες αντιρρήσεις.
  • Η τιμή και τρόποι χειρισμού της, εκπτώσεις, παροχές.
  • Το τηλέφωνο και πώς κλείνουμε τηλεφωνικά ραντεβού.
  • Το κλείσιμο και η οριστικοποίηση της πώλησης. Οι δύσκολοι πελάτες, τρόπος χειρισμού των πελατών, θετικές αποφάσεις, αγοραστικά σήματα, δοκιμαστικό κλείσιμο, γέφυρες κλεισίματος, σιωπή, τεχνικές και μέθοδοι για να κάνει τον πελάτη να συμφωνεί μαζί του.
  • Παράπονα και δυσαρεστημένοι πελάτες μετά την πώληση, ανταγωνισμός.

    Οι καθημερινές και μηνιαίες σελίδες του ημερολογίου είναι σχεδιασμένες για τις ανάγκες και την καλύτερη οργάνωση και εκμετάλλευση του χρόνου των πωλητών προϊόντων και υπηρεσιών. Η απεικόνιση των σελίδων επιτρέπει στους χρήστες να σημειώνουν:

  • Τον προγραμματισμό του μήνα, της ημέρας και τι πρόκειται να κάνουν (τηλεφωνήματα, ραντεβού, υπενθυμίσεις, δράσεις, υποχρεώσεις κλπ)
  • Τον απολογισμό, τι έκαναν, ώστε να γνωρίζουν τα αποτελέσματα.
  • Τις προτεραιότητες των δράσεων.

    Επιπλέον διαθέτει πίνακες στόχων ημέρας, και μήνα για να σημειώνουν τον προγραμματισμό και απολογισμό των τηλεφωνημάτων για κλείσιμο ραντεβού με τους πελάτες, των ολοκληρωμένων παρουσιάσεων, των κλεισιμάτων πωλήσεων, του τζίρου, των προμηθειών και των εσόδων.

    Τέλος διαθέτει σελίδες για την οργάνωση του χρόνου, την ανάλυση και καταγραφή των προσωπικών και επαγγελματικών στόχων καθώς και μηνιαίες λίστες εργασιών και προτεραιοτήτων.

    Είναι ένα καθημερινό εργαλείο δουλειάς για πωλητές προϊόντων, υπηρεσιών και εμπορικών καταστημάτων, στελεχών marketing, καταστηματαρχών, μεσιτών ακινήτων, ασφαλιστών, ιατρικών επισκεπτών, εμπορικών αντιπροσώπων , ελευθέρων επαγγελματιών
    Αποτελεί επίσης μια θαυμάσια λύση για επιχειρηματικό δώρο.

    Συγγραφέας είναι ο κος Νίκος Χουβαρδάς Οικονομολόγος Σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα ανάπτυξης πωλήσεων, marketing, management και επικοινωνίας. Είναι επαγγελματίας ομιλητής και εισηγητής με πολύχρονη εμπειρία στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων οργανισμών και ατόμων σε γνωστικά αντικείμενα όπως marketing, management, πωλήσεις, διαπραγματεύσεις, πειθώ, επικοινωνία, προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη και βελτίωση.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : DIEXODOS 
    ISBN : 978-960-98069-0-9 
    Σχήμα : 25x17 
    Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
    Έτος έκδοσης : 2008 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0

    Είδατε πρόσφατα

    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση