\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ MARKETING
(108052865)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ Η δημόσια δράση και οι αποδέκτες των αποτελεσμάτων της μπορούν να ωφεληθούν τα μέγιστα από τη συνδυασμένη χρήση των μεθοδολογιών διασφάλισης ποιότητας και μάρκετινγκ. Αρκεί οι μεθοδολογίες αυτές να μην μεταφερθούν άκριτα και μηχανιστικά από τον ιδιωτικό στο δημόσιο χώρο, αλλά να προσαρμοστούν στις ιδιαιτερότητες του πεδίου εφαρμογής τους: να δανειστούν τα κοινά στοιχεία, να προσαρμόσουν τα παραπλήσια και να επινοήσουν όσα αναγκαία για το δημόσιο δεν χρειάστηκαν οι επιχειρήσεις. Το βιβλίο αυτό επιχειρεί να καταγράψει τις ιδιαιτερότητες του μάρκετινγκ κατά την εφαρμογή του στο χώρο και να τεκμηριώσει την υπόθεση ότι το δημόσιο μάρκετινγκ, σε αντίθεση με όσα συνήθως ισχύουν στο χώρο των επιχειρήσεων, συνδέεται άρρηκτα με το ερώτημα της ποιότητας των δημοσίων προϊόντων. Πραγματεύεται τις ποιοτικές διαστάσεις της δημόσιας δράσης και εκθέτει ευσύνοπτα βασικές μεθοδολογίες και τεχνικές διασφάλισης ποιότητας. Συζητά, τέλος, τις πολιτισμικές και αξιακές παραμέτρους της δημόσιας δράσης και τον τρόπο με τον οποίο, κατ' αντιδιαστολή και πάλι με τις αντίστοιχες προσεγγίσεις του ιδιωτικού τομέα, αυτές καθίστανται συμβατές με τα προτάγματα της ποιότητας και τις θετικές διαστάσεις του μάρκετινγκ στην προοπτική μιας ανθρωποκεντρικής προσέγγισης της δημόσιας διοίκησης. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|