Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ MARKETING
ΔΙΚΑΙΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ MARKETING
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ MARKETING
(108052865)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Η δημόσια δράση και οι αποδέκτες των αποτελεσμάτων της μπορούν να ωφεληθούν τα μέγιστα από τη συνδυασμένη χρήση των μεθοδολογιών διασφάλισης ποιότητας και μάρκετινγκ. Αρκεί οι μεθοδολογίες αυτές να μην μεταφερθούν άκριτα και μηχανιστικά από τον ιδιωτικό στο δημόσιο χώρο, αλλά να προσαρμοστούν στις ιδιαιτερότητες του πεδίου εφαρμογής τους: να δανειστούν τα κοινά στοιχεία, να προσαρμόσουν τα παραπλήσια και να επινοήσουν όσα αναγκαία για το δημόσιο δεν χρειάστηκαν οι επιχειρήσεις.

Το βιβλίο αυτό επιχειρεί να καταγράψει τις ιδιαιτερότητες του μάρκετινγκ κατά την εφαρμογή του στο χώρο και να τεκμηριώσει την υπόθεση ότι το δημόσιο μάρκετινγκ, σε αντίθεση με όσα συνήθως ισχύουν στο χώρο των επιχειρήσεων, συνδέεται άρρηκτα με το ερώτημα της ποιότητας των δημοσίων προϊόντων. Πραγματεύεται τις ποιοτικές διαστάσεις της δημόσιας δράσης και εκθέτει ευσύνοπτα βασικές μεθοδολογίες και τεχνικές διασφάλισης ποιότητας. Συζητά, τέλος, τις πολιτισμικές και αξιακές παραμέτρους της δημόσιας δράσης και τον τρόπο με τον οποίο, κατ' αντιδιαστολή και πάλι με τις αντίστοιχες προσεγγίσεις του ιδιωτικού τομέα, αυτές καθίστανται συμβατές με τα προτάγματα της ποιότητας και τις θετικές διαστάσεις του μάρκετινγκ στην προοπτική μιας ανθρωποκεντρικής προσέγγισης της δημόσιας διοίκησης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΑΝΤ. ΣΑΚΚΟΥΛΑΣ 
Σελίδες : 134 
ISBN : 978-960-15-1914-2 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2007 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση