Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΤΡΑΣΤ - Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ 108052833

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΤΡΑΣΤ - Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 10.11 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 11.23€ 
Προτεινόμενη λιανική 11.23 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΤΡΑΣΤ - Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ
108052833
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ

Δύο ανέκδοτες - στην Ελλάδα - μπροσούρες του σημαντικού και γνωστού μαρξιστή Πολ Λαφάργκ (γαμπρού του Κ. Μάρξ), που με τη θεματολογία τους αποκτούν τόσο επικαιρότητα όσο και ιστορική αξία. Η έκδοση -σε ένα βιβλίο - των δύο μελετών του Πολ Λαφάργκ, "Η οικονομική λειτουργία του Χρηματιστηρίου", γραμμένη το 1897, και "Τα Αμερικανικά τραστ", γραμμένη το 1903, θέλει από τη μία να επαναφέρει πλευρές της οικονομικής σκέψης των "κλασικών" μαρξιστών διανοητών, και από την άλλη να συμβάλλει στη συζήτηση για τη θεωρία της αξίας και τα σύγχρονα φαινόμενα.

Η έκδοση στα ελληνικά για πρώτη φορά των δύο έργων του Πολ Λαφάργκ, "Η οικονομική λειτουργία του Χρηματιστηρίου", που γράφτηκε το 1897, και "Τα αμερικανικά τραστ", που γράφτηκε το 1903, αποτελεί από μόνη της σημαντικό γεγονός. Το γεγονός αυτό καθίσταται σημαντικότερο, αν λάβουμε υπόψη μας ότι και διεθνώς τα συγκεκριμένα έργα του Λαφάργκ δεν γνώρισαν, από όσο ξέρουμε, επανεκδόσεις και αγνοήθηκαν στη μαρξιστική φιλολογία τη σχετική με τα θέματα που πραγματεύονται.

Ο Πολ Λαφάργκ έμεινε γνωστός βασικά για το φιλοσοφικό έργο του, ενώ στη χώρα μας το όνομά του είναι συνδεδεμένο κυρίως με το έργο του «Το δικαίωμα στην τεμπελιά», το οποίο γνώρισε επανειλημμένες εκδόσεις. Όμως τα δύο έργα που εκδίδονται σε αυτό το βιβλίο των εκδόσεων ΚΨΜ, αποδεικνύουν ότι ο Λαφάργκ υπήρξε οξυδερκής και διορατικός μαρξιστής μελετητής των νέων οικονομικών φαινομένων της εποχής του. Ο Πολ Λαφάργκ δεν αρκείται στη δογματική επιβεβαίωση της ανάλυσης του Μαρξ για το νόμο της αξίας, αλλά επιχειρεί με δημιουργικό τρόπο μέσα από την ανάλυσή του για την οικονομική λειτουργία του χρηματιστηρίου και την ανάπτυξη των σύγχρονων καπιταλιστικών μονοπωλίων να λύσει αυτό που ο ίδιος ο Μαρξ εντοπίζει ως αντίφαση ανάμεσα στο νόμο της αξίας και «την πείρα, τη στηριγμένη στην εξωτερική επισκόπηση των φαινομένων».

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΨΜ 
Μετάφραση : ΑΣΤΕΡΙΟΥ ΕΛΕΝΗ 
Σελίδες : 135 
ISBN : 960-88906-8-3 
Σχήμα : 15,5Χ24 
Έτος έκδοσης : 2006 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση