Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ 108049250

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 12.47 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 13.86€ 
Προτεινόμενη λιανική 13.86 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
108049250
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Το βιβλίο επιδιώκει να προσφέρει στον αναγνώστη μια ολοκληρωμένη επιστημονική διερεύνηση των κυριότερων παραγόντων του διεθνούς και του εσωτερικού περιβάλλοντος που επηρεάζουν τη διαμόρφωση της εξωτερικής πολιτικής. Επίσης, αναλύει με κριτική διάθεση τις κυριότερες θεωρητικές προσεγγίσεις που έχουν διατυπωθεί για τον τρόπο λήψης αποφάσεων στην εξωτερική πολιτική.

Στο πρώτο κεφάλαιο εξετάζεται η εφαρμογή της συστημικής ανάλυσης στην εξωτερική πολιτική και ιδιαίτερα στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στη σημασία που έχει το διεθνές περιβάλλον στο σχηματισμό της εξωτερικής πολιτικής ενός κράτους. Το τρίτο κεφάλαιο διερευνά στις σημαντικότερες θεωρητικές προσεγγίσεις που έχουν προταθεί για την ανάλυση της διαδικασίας λήψης αποφάσεων. Το τέταρτο κεφάλαιο αναλύει τη σημασία που έχουν τα άτομα ηγέτες στη διαμόρφωση της εξωτερικής πολιτικής. Το πέμπτο κεφάλαιο εξετάζει τις ομάδες λήψης αποφάσεων, το φαινόμενο της « ομαδοποιημένης σκέψης» και το ρόλο των ελίτ στη χάραξη της εξωτερικής πολιτικής. Το έκτο κεφάλαιο προσδιορίζει το ρόλο των πολιτικών κομμάτων στην εξωτερική πολιτική. Το έβδομο κεφάλαιο εξετάζει σε ποιο έκταση η κοινή γνώμη είναι σε θέση να επηρεάζει το σύστημα λήψης αποφάσεων της εξωτερικής πολιτικής. Τέλος, το όγδοο κεφάλαιο αναφέρεται στο ρόλο και την επιρροή των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) στη διαμόρφωση της εξωτερικής πολιτικής.

Το βιβλίο απευθύνεται σ' όλους τους ενδιαφερόμενους για τα ζητήματα της εξωτερικής πολιτικής και γενικότερα της διεθνούς πολιτικής και φιλοδοξεί να εξοικειώσει τον αναγνώστη με το γνωστικό αντικείμενο της ανάλυσης της εξωτερικής πολιτικής.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 188 
ISBN : 960-02-1979-6 
Σχήμα : 17x24 
Έτος έκδοσης : 2006 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση