\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
(108042306)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Το βιβλίο απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται για σύγχρονες γνώσεις γύρω από το Μάρκετινγκ αλλά πολύ περισσότερο ενδιαφέρονται για έξυπνες ιδέες και λύσεις που εξασφαλίζουν άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα. Αυτήν ακριβώς την ανάγκη καλύπτει η έκδοση του νέου αυτού βιβλίου. Στην ύλη περιλαμβάνονται ολόκληρη η «κλασική» θεωρία του Μάρκετινγκ αλλά και σύγχρονες έννοιες όπως αυτή του Μάρκετινγκ των σχέσεων (Relationship Marketing), του Brand Equity, των νέων διαφημιστικών μέσων (Νew Μedia) κ.α που παρουσιάζονται με εξαιρετικά απλό και κατανοητό για τον αναγνώστη τρόπο. Είναι εμπλουτισμένο επίσης με πολλά παραδείγματα από την Ελληνική αγορά καθώς και με σχόλια και αναφορές στην πλέον πρόσφατη διεθνή βιβλιογραφία, στοιχεία που προσδίδουν στο βιβλίο επιστημονικότητα και κύρος. Περιλαμβάνονται ακόμα συμβουλές και υποδείξεις για το πως θα κάνετε τα πρώτα σας βήματα στο e-marketing ή πως θα δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στο Internet καθώς και ορισμένα εύχρηστα «εργαλεία» (φύλλα αξιολόγησης, check lists κ.α) που διευκολύνουν τη λήψη σημαντικών επιχειρηματικών αποφάσεων όπως είναι η σωστή επιλογή εμπορικών συνεργατών, εταιρίας έρευνας αγοράς, διαφημιστικής εταιρίας, κλπ. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|