Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
1 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ
  • ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
(108038770)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η αλληλεπίδραση και οι κοινωνικές σχέσεις στη σχολική τάξη είναι ένα πολύπλοκο και πολυεπίπεδο θέμα. Με αυτό το βιβλίο ο συγγραφέας επιχειρεί να προσεγγίσει κάποιες από τις πλευρές τους και κυρίως την αλληλεπίδραση και επικοινωνία του εκπαιδευτικού με τον μαθητή. Την αναλύει ως μία συμβολική διαδικασία, κατά την οποία κάθε πράξη, λόγος ή νεύμα αποτελούν υλικό που υπόκειται σε ερμηνεία από τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στη λειτουργία των προσδοκιών, επειδή "ανακοινώνονται" κατά κύριο λόγο με μη λεκτικό / συμβολικό τρόπο. Περαιτέρω τονίζεται η σημασία της ποιότητας της παιδαγωγικής σχέσης και η επίδρασή της στην ανάπτυξη του μαθητή.

Οι κοινωνικές σχέσεις που εγκαθιδρύονται στην ομάδα της τάξης προσεγγίζονται ως μια μορφή σχέσεων μεταξύ συνομηλίκων. Τονίζεται η σημασία των παραγόντων συναισθηματικού τύπου που επηρεάζουν το κλίμα των ανθρωπίνων σχέσεων σε μια ομάδα αλλά και την απόδοσή της. Ως διαγνωστικό εργαλείο προτείνεται το κοινωνιομετρικό τεστ, προκειμένου ο εκπαιδευτικός να είναι σε θέση να εκτιμά την ποιότητα των κοινωνικών σχέσεων που χαρακτηρίζουν την τάξη του και με βάση τα στοιχεία που αποκομίζει να παρεμβαίνει ώστε να συντελεί και στη βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών.

Το κέντρο ενδιαφέροντος λοιπόν αποτελεί ο τόσο παραμελημένος τομέας της κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης του μαθητή και ειδικότερα οι επιπτώσεις που έχει η ποιότητα των σχέσεών του με τον εκπαιδευτικό και τους συμμαθητές του στη διαμόρφωση της ταυτότητας και της αυτοεικόνας του.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ 
Σελίδες : 220 
ISBN : 960-406-811-3 
Σχήμα : 17x24 
Έτος έκδοσης : 2004 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 1
 
Το καλάθι σας είναι άδειο
0.00 €

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση