Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ 108038591

Χωρίς αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Εξαντλημένο

 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ

ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ
108038591
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ-ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

..Η γενική εντύπωση μάλλον είναι ότι έχουν αναλυθεί πια όλα όσα αφορούν στις σχέσεις γονιών και παιδιών. Για ποιο λόγο λοιπόν να γραφτεί ένα ακόμα βιβλίο; Αυτό που συνεχώς αντιμετωπίζουμε στη Γραμμή-Σύνδεσμο είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης που έχουν οι γονείς στην αξία της επικοινωνίας με τα παιδιά τους.

''Γιατί λέτε εσείς ότι το κάνει αυτό;'' μας ρωτούν συχνά οι γονείς... Και μοιάζουν να εκπλήσσονται και να αιφνιδιάζονται από την απάντηση: ''Τον έχετε ρωτήσει;'' ''Το έχεις συζητήσει αυτό με τους γονείς σου;'' ρωτάμε εμείς τα παιδιά που μας καλούν προβληματισμένα για κάτι. ''Όχι βέβαια..'', απαντούν αυτά με φυσικότητα, σαν να είναι αναμενόμενο το γεγονός ότι οι προβληματισμοί τους δεν αφορούν τους γονείς. Τι συμβαίνει λοιπόν; Γονείς και παιδιά έχουν ξεχάσει την τέχνη του διαλόγου ή έχουν χάσει την πίστη τους σε αυτή; Είμαστε όλοι τόσο πια απασχολημένοι που δεν διαθέτουμε χρόνο ο ένας για τον άλλο, ακόμα κι όταν πρόκειται για τα ίδια μας τα παιδιά; Έχουμε τόσο αποπροσανατολιστεί, ώστε να καλύπτουμε τα συναισθηματικά μας κενά με έναν άκρατο καταναλωτισμό, με την εξασφάλιση της ''τέλειας'' μόρφωσης, με το εξωτερικό ''βερνίκι'' της πολιτισμένης ανατροφής και της καλλιέργειας, αλλά την ίδια στιγμή τα παιδιά να μεγαλώνουν μόνα; Μήπως διαβάσαμε πολλά βιβλία, μάθαμε τι ''πρέπει'' να κάνουμε ως γονείς και αναλώσαμε πολλές ώρες κάνοντας κηρύγματα στα παιδιά, αλλά χωρίς να ακούμε αρκετά απ' όσα έχουν αυτά να μας πουν; Παρά το ότι τα παιδιά είναι μάρτυρες της καθημερινότητας μας μέσα στην οικογένεια, γιατί δεν τους απευθύνουμε το λόγο; Εντέλει τα παιδιά έχουν ανάγκη να επικοινωνήσουμε μαζί τους: να τα ακούσουμε και να τα συντροφέψουμε με τις κουβέντες μας πολύ περισσότερο από τις υλικές φροντίδες που τους παρέχουμε...

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΟΑΝ 
Σελίδες : 221 
ISBN : 978-960-7895-76-9 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2007 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση