Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

METAΜΟΝΤΕΡΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ 108037934

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
METAΜΟΝΤΕΡΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 11.02 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 12.24€ 
Προτεινόμενη λιανική 12.24 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

METAΜΟΝΤΕΡΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ
108037934
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Μια μονογραφία που επιχειρεί να συμβάλει στη συζήτηση σχετικά με τις επιδράσεις των μεταμοντέρων αντιλήψεων στο γνωστικό πεδίο του μάρκετινγκ, συζήτηση η οποία είχε καθυστερήσει στους περί το μάρκετινγκ ακαδημαϊκούς κύκλους στην Ελλάδα. Υπό το πρίσμα του μεταμοντερνισμού επιχειρείται η "ανα-σκόπηση", η "επανα-θεώρηση" του μάρκετινγκ, με την έννοια της εναλλακτικής οπτικής της θεωρίας και των εφαρμογών του.

Παρουσιάζονται έννοιες όπως αυτές της μεταμοντέρνας κατάστασης, των συνθηκών της, του περιεχόμενου της κατανάλωσης και της στρατηγικής του μάρκετινγκ, το οποίο -επιστήμη ή τέχνη- μοιάζει "μοντέρνο" στη θεωρία και "μεταμοντέρνο" στην πράξη. Παρατίθενται ερωτήματα μάλλον παρά απαντήσεις, αναπτύσσεται προβληματισμός κυρίως παρά υποστήριξη δεδομένων.

Το βιβλίο εντάσσεται στη σειρά "Θέματα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ" υπό τη διεύθυνση του καθηγητή Γ.Χ. Ζώτου.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : UNIVERSITY STUDIO PRESS 
Σελίδες : 110 
ISBN : 960-12-1202-7 
Σχήμα : 17x24 
Σειρά : ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
Έτος έκδοσης : 2003 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση