METAΜΟΝΤΕΡΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ 108037934

Παράδοση σε 4-6 μέρες

Μια μονογραφία που επιχειρεί να συμβάλει στη συζήτηση σχετικά με τις επιδράσεις των μεταμοντέρων αντιλήψεων στο γνωστικό πεδίο του μάρκετινγκ, συζήτηση η οποία είχε καθυστερήσει στους περί το μάρκετινγκ ακαδημαϊκούς κύκλους στην Ελλάδα. Υπό το πρίσμα του μεταμοντερνισμού επιχειρείται η "ανα-σκόπηση", η "επανα-θεώρηση" του μάρκετινγκ, με την έννοια της εναλλακτικής οπτικής της θεωρίας και των εφαρμογών του.
Παρουσιάζονται έννοιες όπως αυτές της μεταμοντέρνας κατάστασης, των συνθηκών της, του περιεχόμενου της κατανάλωσης και της στρατηγικής του μάρκετινγκ, το οποίο -επιστήμη ή τέχνη- μοιάζει "μοντέρνο" στη θεωρία και "μεταμοντέρνο" στην πράξη. Παρατίθενται ερωτήματα μάλλον παρά απαντήσεις, αναπτύσσεται προβληματισμός κυρίως παρά υποστήριξη δεδομένων.
Το βιβλίο εντάσσεται στη σειρά "Θέματα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ" υπό τη διεύθυνση του καθηγητή Γ.Χ. Ζώτου.

Εκδότης : | UNIVERSITY STUDIO PRESS |
Σελίδες : | 110 |
ISBN : | 960-12-1202-7 |
Σχήμα : | 17x24 |
Σειρά : | ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
Έτος έκδοσης : | 2003 |

Είδατε πρόσφατα
-
METAΜΟΝΤΕΡΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ
Περισσότερα -
9 ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ ΚΙ ΕΝΑΣ ΛΑΓΟΣ
Περισσότερα -
LUS ΣΤΥΛΟ FANTASY-SET6/6ΧΡ+6ΑΡΩ
Περισσότερα -
ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΟΥΝΙΑΣ INFANTINO PROJECTOR 3 IN 1 MU...
Περισσότερα -
ΣΤΡΩΜΑ TRIXIE DORIEN ΚΡΕΜ ΜΑΥΡΟ 95X68CM
Περισσότερα -
ΜΠΟΥΦΑΝ NAME IT 13205248 NMMMORTEN ΓΚΡΙ/ΣΚΟΥΡ...
Περισσότερα -
PS4 FIVE NIGHTS AT FREDDYS: HELP WANTED (PSVR...
Περισσότερα -
ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙΟ
Περισσότερα -
ΔΙΑΚΟΝΙΣΣΕΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔ...
Περισσότερα -
ΞΥΡΙΣΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ESPERANZA EBG003B ...
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |