Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΤΑ ΝΕΑ ΑΣΤΙΚΑ ΤΟΠΙΑ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΗ
ΤΕΧΝΕΣ ΔΙΑΦΟΡΑ
  • ΤΑ ΝΕΑ ΑΣΤΙΚΑ ΤΟΠΙΑ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:45.96 € 
μόνο 41.36 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΤΑ ΝΕΑ ΑΣΤΙΚΑ ΤΟΠΙΑ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΗ
(108035672)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Στο ξεκίνημα του 21ου αιώνα, οι πόλεις και τα αστικά τοπία μετασχηματίζονται για να απαντήσουν στην πρόκληση των συνθηκών της οικονομικής και πολιτισμικής παγκοσμιοποίησης, να αντιμετωπίσουν τον εντεινόμενο ανταγωνισμό μεταξύ των πόλεων και να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις των μεταμοντέρνων κοινωνιών. Σ' αυτή τη διαδικασία, εγείρονται βασικά ερωτήματα:

  • Ποια είναι τα αναδυόμενα νέα τοπία της μεταβιομηχανικής πόλης και ποια τα βασικά χωρικά και μορφολογικά χαρακτηριστικά τους;
  • Πώς μπορούν να ταξινομηθούν τα νέα Αστικά Τοπία;
  • Ποιες κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες, ποιες αστικές πολιτικές, ποιες διαδικασίες παραγωγής του χώρου και πώς, ενθαρρύνουν τη δημιουργία των νέων αστικών τοπίων;

    Το βιβλίο επιχειρεί να απαντήσει στα παραπάνω ερωτήματα. Αποτελεί συλλογικό πόνημα δώδεκα συγγραφέων - 'Ασπα Γοσποδίνη, Ηλίας Μπεριάτος, Αναστασία Λουκαϊτου-Σιδέρη, Λίλα Λεοντίδου, Δημήτρης Καρύδης, Γιάννης Αίσωπος, Ιωσήφ Στεφάνου, Κωνσταντίνος Σερράος, Βύρων Ιωάννου, Σοφία Αυγερινού-Κολώνια, Ρένα Κλαμπατσέα, και Βίλμα Χαστάογλου. Ως συλλογικό έργο, ενσωματώνει διαφορετικές προσεγγίσεις φιλοδοξώντας να συμβάλει σε ένα γόνιμο διάλογο για την εξέλιξη των αστικών τοπίων διεθνώς και στην ελληνική πόλη ειδικότερα. Εξετάζει τους μετασχηματισμούς της μεταβιομηχανικής πόλης και τα νέα αστικά τοπία διεθνώς εστιάζοντας στις αμερικανικές πόλεις, τις ευρωπαϊκές πόλεις και τις μεσογειακές μητροπόλεις. Επίσης, το ενδιαφέρον των συγγραφέων επικεντρώνεται στις μητροπολιτικές περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης -αφού αυτές πρωτίστως χαρακτηρίζονται από χωρική πολυπλοκότητα και σε αυτές αναδύονται κατά κανόνα τα νέα χωρικά φαινόμενα και τοπία.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΚΡΙΤΙΚΗ 
    Σελίδες : 207 
    ISBN : 960-218-471-Χ 
    Σχήμα : 23Χ30 
    Έτος έκδοσης : 2006 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση