Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία

ΑΟΡΑΤΕΣ ΠΑΡΕΝΘΕΣΕΙΣ-27 ΠΟΛΕΙΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 108034989

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΑΟΡΑΤΕΣ ΠΑΡΕΝΘΕΣΕΙΣ-27 ΠΟΛΕΙΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 26.14 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 29.04€ 
Προτεινόμενη λιανική 29.04 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΑΟΡΑΤΕΣ ΠΑΡΕΝΘΕΣΕΙΣ-27 ΠΟΛΕΙΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
108034989
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Πώς μπορούμε να κατανοήσουμε (και να σχεδιάσουμε για) μια πόλη με οδηγό την ισχυρή πολυπλοκότητά της μέσα στο χρόνο; Πώς μπορούμε να αναζητήσουμε την «αλήθεια» για το κτισμένο περιβάλλον της μέσα από συχνά αντικρουόμενες βιβλιογραφικές πηγές, φιλτραρισμένες από διαφορετικές εθνικές/πολιτισμικές ιδεολογίες; Γιατί μια ολόκληρη ιστορική περίοδος της πόλης χαρακτηρίζεται ως "λυπηρή παρένθεση"; Το βιβλίο αυτό ξεκινά με την υπόθεση εργασίας ότι «ιστορία και σχεδιασμός είναι δυναμικά "σχέδια", συγχρονικά και σε ίσα μέρη σχηματίζοντας τον αστικό χώρο». Απορρίπτοντας τη χρονολογική παράθεση της ιστορίας, παρουσιάζει το παρελθόν της Θεσσαλονίκης σε 27 αυτοτελείς ιστορίες, καθεμιά με επίκεντρο μια τοποθεσία/κτίριο της πόλης που παραπέμπει σε κάποια άλλη πόλη. Τα αποτυπώματα των άλλων πόλεων στον αστικό ιστό της Θεσσαλονίκης μεταφέρουν το "αλλότριο" στον οικείο χώρο της πόλης· ο χάρτης της πόλης γίνεται η γραφική απόδοση της διασύνδεσης.

Το βιβλίο αυτό προέρχεται από μια μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία [thesis] που εκπονήθηκε στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασσαχουσέττης (Μ.Ι.Τ.) στο πλαίσιο ενός προχωρημένου διπλώματος στις Αρχιτεκτονικές Σπουδές. Σε αυτό το ακαδημαϊκό περιβάλλον υπάρχουν πολλές διαφορετικές θεωρητικές θέσεις αλλά επίσης το κίνητρο και η ελευθερία για μια διεπιστημονική προσέγγιση. Επομένως το καλύτερο έργο γίνεται από ανθρώπους που έχουν την ικανότητα και το θάρρος να συνδέουν και να συνθέτουν. Στην περίπτωση αυτής της εργασίας και του βιβλίου που προέκυψε, η γεφύρωση είναι μεταξύ ιστορίας, θεωρίας και κριτικής, από τη μια, και αστικού σχεδιασμού και πολεοδομίας, από την άλλη. Αλλά στο τέλος είναι ένα νέο προϊόν δημιουργημένο από την εφευρετικότητα ενός ατόμου που ξέρει τα επιστημονικά πεδία, αλλά υπερβαίνει τα όριά τους για να δημιουργήσει κάτι πρωτότυπο.
Julian Beinart

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΤΑΚΗ 
Σελίδες : 252 
ISBN : 960-16-1066-9 
Σχήμα : 28x22 
Έτος έκδοσης : 2004 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση