Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΜΟΣ Α
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΜΟΣ Α
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΜΟΣ Α
(108034679)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Σκοπός του Α' τόμου του βιβλίου αυτού είναι να δώσει μέσα από τις σελίδες του στον αναγνώστη μια ολοκληρωμένη και σαφή εικόνα του τι είναι η τουριστική οικονομία, να τον εξοικειώσει με τις κυριότερες βασικές έννοιες της και να τον κάνει να συνειδητοποιήσει την οικονομική σημασία της σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο, αλλά ταυτόχρονα και τις υποχρεώσεις που δημιουργεί η ανάπτυξη της σε έναν τουριστικό προορισμό. Και ακόμα να ενημερωθεί για τα κυριότερα οικονομικά ωφελήματα του τουρισμού.

Παράλληλα, όμως, το βιβλίο αυτό έχει σκοπό να δημιουργήσει στον αναγνώστη την κατάλληλη υποδομή που θα του επιτρέψει στη συνέχεια, διαβάζοντας το Β' τόμο του βιβλίου αυτού, να διευρύνει απρόσκοπτα τις γνώσεις του σχετικά με το πώς συμπεριφέρεται ο τουρίστας και πώς προκαλείται εκ μέρους του η ζήτηση τουριστικών προϊόντων, ποιες βασικές αρχές διέπουν την τουριστική παραγωγή, ποιοι είναι οι βασικοί συντελεστές παραγωγής του τουριστικού πακέτου, πώς διαμορφώνεται το κόστος παραγωγής τουριστικών προϊόντων και πώς γίνεται η προσφορά τους, πώς μετριέται και προβλέπεται η τουριστική ζήτηση και πώς προσαρμόζεται η τουριστική προσφορά σε αυτήν, πώς προσδιορίζεται η τιμή και η ποσότητα ισορροπίας στην αγορά ενός τουριστικού προϊόντος και ακόμα πώς αναπτύσσεται η τουριστική οικονομία και πώς προγραμματίζεται η ανάπτυξη της.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : INTERBOOKS 
Σελίδες : 240 
ISBN : 960-390-028-1 
Έτος έκδοσης : 1997 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο
0.00 €

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση