ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ 108033062
Εξαντλημένο
Το πρώτο μέρος του βιβλίου (η εξέταση του Internet και του μάρκετινγκ ξεχωριστά και σε συνδυασμό) αποτελεί τη θεωρητική βάση, πάνω στην οποία αναλύονται και σχολιάζονται θέματα όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο, η παγκοσμιοποίηση και η πολυπολιτισμικότητα, προκειμένου να αντιληφθεί ο καθένας το πλαίσιο λειτουργίας των σύγχρονων επαγγελματιών μάρκετινγκ.
Στο δεύτερο μέρος του βιβλίου εξετάζονται κατά κύριο λόγο case studies μέσα από το Internet που αφορούν το μάρκετινγκ, την εξυπηρέτηση πελατών, τη διαφήμιση και τις δημόσιες σχέσεις. Αξίζει να τονιστεί πως το βιβλίο δεν είναι τεχνικό, αφού η προσέγγιση των συγκεκριμένων ζητημάτων είναι καθαρά επικοινωνιακή.
Στα θέματα που καλύπτονται στο βιβλίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται τα εξής:
Είδατε πρόσφατα
-
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚ...
Περισσότερα -
ΧΟΝΙΑΧΑΚΑ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΛΥΚΟΣ
Περισσότερα -
Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΟΛΛΗΤΗ
Περισσότερα -
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΘΑ ΣΤΡΩΣΕΙ
Περισσότερα -
JEANS ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ BENETTON THE RACE 1 G ΑΝΘΡΑΚΙ
Περισσότερα -
Ο ΜΠΑΣΜΑΣ ΚΑΠΝΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΓΙΑΚΑ
Περισσότερα -
ΑΛΜΠΟΥΜ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ-ΑΛΑΝΤΙΝ, Η ΜΙΚΡΗ ΓΟΡΓΟΝΑ, Τ...
Περισσότερα -
[BOM]ΤΣΑΝΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΟΒΑΛ GIM HALLMARK FOLK ...
Περισσότερα -
ΠΑΠΟΥΤΣΙ SUPERGA 2750 BEBJ BABY CLASSIC S0005...
Περισσότερα -
ΣΟΡΤΣ NAME IT 13190725 NKFVALBONA PAPERBAG SH...
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


