ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΜ. Β' 108032930

Εξαντλημένο
Οι πολλές σημαντικές αλλαγές στο εξωτερικό αλλά και στο εσωτερικό περιβάλλον των σύγχρονων επιχειρήσεων κατά τις δύο τελευταίες δεκαετίες του 20ου αιώνα, τις ώθησαν στο να υιοθετήσουν τις αρχές και μεθόδους της επιχειρηματικής στρατηγικής. Παράλληλα αναπτύχθηκε και το στρατηγικό ΜΚΤ. Περί τα τέλη της δεκαετίας του 1970 ξεκίνησε και η υιοθέτηση του στρατηγικού σχεδιασμού ΜΚΤ.
Γενικά, ο στρατηγικός προσανατολισμός του ΜΚΤ βοηθήθηκε στην ανάπτυξή του τόσο από την πανεπιστημιακή έρευνα, όσο και από την πίστη ανωτάτων διοικητικών στελεχών και συμβούλων επιχειρήσεων στις δυνατότητές του. Εξαιτίας αυτής της αλληλεπίδρασης μεταξύ θεωρίας και πρακτικής, δημιουργήθηκε μια σημαντική σε έκταση και βάθος γνώση σχετικά με τον στρατηγικό σχεδιασμό ΜΚΤ και την ανάπτυξη και εφαρμογή στρατηγικών ΜΚΤ.
Το δίτομο έργο «Στρατηγικό Μάρκετινγκ» του Καθηγητή Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας κ. Γεωργίου Σιώμκου, αποτελεί το ώριμο προϊόν ενός επιστήμονα και πανεπιστημιακού με πλούσιο συγγραφικό, ερευνητικό και διδακτικό έργο στην επιστήμη του ΜΚΤ και στο αντικείμενο του στρατηγικού ΜΚΤ πιο συγκεκριμένα.

Είδατε πρόσφατα
-
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΜ. Β'
Περισσότερα -
ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ
Περισσότερα -
Ο ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ 8
Περισσότερα -
ΡΗΞΗ Η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ;
Περισσότερα -
ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΨΗΣΤΑΡΙΑΣ GRATE NAPOLEON
Περισσότερα -
FIRST CERTIFICATE LISTEN SKILLS CAS(2)
Περισσότερα -
ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΨΥΧΗΣ
Περισσότερα -
TV LG 32LJ500U 32'' LED HD READY
Περισσότερα -
ΜΙΣΘΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ
Περισσότερα -
ESSENTIAL GRAM.USE SUP EXE+KEY
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |