ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ 108032672
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Ο όρος «υποδοχή» χρησιμοποιείται στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για να περιγράψει τα τμήματα που ασχολούνται με τις κρατήσεις και την κατανομή των δωματίων, την υποδοχή των πελατών, την έκδοση των λογαριασμών.
Οι εργαζόμενοι στην υποδοχή έρχονται σ' επαφή με κόσμο, είτε τηλεφωνικά είτε δια ζώσης. Αυτό απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες: διπλωματικότητα, διακριτικότητα, έκφραση της φιλοξενίας. Ο συνδυασμός τους βοηθάει στην καλύτερη "προώθηση" του τουριστικού προϊόντος και στην "αύξηση των πωλήσεων". Με άλλα λόγια, ο/η ρεσεψιονίστ πρέπει να ξέρει όχι μόνο τι κάνει, αλλά και γιατί το κάνει.
Σε μια εποχή όπου το αίτημα για ποιοτικότερες υπηρεσίες στην ελληνικό τουρισμό, και ιδιαίτερα στον ξενοδοχειακό κλάδο, αποτελεί βασικό άξονα πολιτικής στην τουριστική εκπαίδευση της χώρας, ελπίζουμε ότι αυτό το βιβλίο θα έχει θετική "υποδοχή".
| Εκδότης : | ΚΡΙΤΙΚΗ |
| Μετάφραση : | ΑΝΤΩΝΟΓΛΟΥ ΕΛΕΑΝΝΑ |
| Σελίδες : | 405 |
| ISBN : | 960-218-275-Χ |
| Σχήμα : | 17x24 |
| Σειρά : | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗ |
| Έτος έκδοσης : | 2002 |
Είδατε πρόσφατα
-
ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
Περισσότερα -
Η ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΧΑΜΑΙΛΕΟΝΤΑ
Περισσότερα -
ΓΛΥΚΑ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ
Περισσότερα -
ΠΕΡΙ ΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΠΩΛΕΙΑΣ
Περισσότερα -
Η ΙΛΙΑΔΑ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (ΕΠΙΤΟΜΟ)
Περισσότερα -
MSU PLUS PRACTICE TESTS B2 STUDENTS BOOK (+ D...
Περισσότερα -
ΕΛΕΥΣΙΝΑ
Περισσότερα -
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ(ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ)
Περισσότερα -
Ο ΓΥΑΛΙΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
Περισσότερα -
LEARNING WELL 6 STUDENTS BOOK (NAVIO APP + DI...
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


