Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΕΣ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΕΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΕΣ
(108032498)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η επιτακτική ανάγκη της άμεσης προσαρμογής των επιχειρήσεων στις συνεχείς αλλαγές της αγοράς, στην αυξανόμενη ένταση του ανταγωνισμού και στην ανάγκη για αύξηση των ταμειακών ροών τους, οδηγεί τους ηγέτες τους στην προσοχή της ομάδας των πωλητών τους, αξιολογώντας τις αποδόσεις της.

Οι πωλητές καλούνται να ανταποκριθούν σε συνεχώς δυσκολότερες αγορές, με μικρά περιθώρια κέρδους και κατακλυσμό ανταγωνιστικών προϊόντων. Χρειάζονται αποτελέσματα γρήγορα και τέτοια, που θα τους εγγυηθούν συνεχώς υψηλά εισοδήματα, σε βάθος χρόνου. Χρειάζονται να νιώθουν καταξιωμένοι και προστατευμένοι απέναντι στις άσχημες συνθήκες που αντιμετωπίζουν καθημερινά, προσπαθώντας να προωθήσουν τα προϊόντα τους.
Χρειάζονται τις κατάλληλες γνώσεις πωλήσεων.

Η Ipirotiki Software and Publications, καταγράφει συνεχώς τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των επιχειρήσεων και των στελεχών τους. Συμβάλλει στην αποτελεσματικότητά τους με την έκδοση επιστημονικών συγγραμμάτων και περιοδικών οικονομικού και εμπορικού περιεχομένου, καθώς και στην παροχή εκπαίδευσης υψηλής ποιότητας.

Σ' αυτό το βιβλίο, ο συγγραφέας Θάνος Αλαφογιάννης, με θητεία σε πολυεθνικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και τις ΗΠΑ, κατέχοντας μεγάλη επιστημονική γνώση και πρακτική εμπειρία στα θέματα των πωλήσεων, επιχειρεί, με κατάλληλα δομημένο τρόπο, να προσφέρει ένα εύχρηστο οδηγό για να επιτύχουν τους στόχους τους οι ασχολούμενοι με τις πωλήσεις.

Περιεχόμενα

  • Διαλέξατε το σωστό επάγγελμα
  • Εύρεση του πελάτη
  • Ανακάλυψη των αναγκών του πελάτη
  • Δημιουργία & Παρουσίαση προσφοράς
  • Αντιμετώπιση αντιρρήσεων
  • Το κλείσιμο της πώλησης
  • Αξιολόγηση της πώλησης
  • Εξυπηρέτηση και παρακολούθηση του πελάτη μετά την πώληση
  • Τύποι ανθρώπων και πως να τους αντιμετωπίζετε
  • Προσωπική αξιολόγηση, βελτίωση και ανάπτυξη

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : IPIROTIKI 
    Σελίδες : 296 
    Σχήμα : 17x20 
    Έτος έκδοσης : 2005 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο
    0.00 €

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση