HARVARD BUSINESS REVIEW ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΣΚΕΨΗ 108032472

Εξαντλημένο
Η δημιουργικότητα και οι καινοτομίες είναι τα μυστικά του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, αλλά παρόλα αυτά, πολλοί οργανισμοί θεωρούν την έμπνευση ως ένα φαινόμενο ασύλληπτο, το οποίο είναι δύσκολο να ελεγχθεί αποτελεσματικά και να αποδώσει. Όμως υπάρχουν δοκιμασμένες στρατηγικές για τη στήριξη και τη διαχείριση της δημιουργικότητας.
Στο βιβλίο Harvard Business Review για την Πρωτοποριακή Σκέψη έχουν συγκεντρωθεί μερικά από τα καλύτερα άρθρα με θέμα την οργάνωση για τις καινοτομίες. Η συλλογή αυτή επισημαίνει κορυφαίες ιδέες για την ενσωμάτωση της δύναμης της δημιουργικότητας στη στρατηγική αντίληψη των επιχειρήσεων.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
Teresa Μ. Amabile
Dorothy Leonard και Jeffrey F. Rayport
Dorothy Leonard και Susaan Straus
Eileen Morley και Andrew Silver
Suzy Wetlaufer
Peter F. Drucker
Richard K. Lester, Michael J. Piore και Kamal M. Malek
W.Chan και Renee Mauborgne.

Εκδότης : | ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ |
Σελίδες : | 248 |
ISBN : | 960-209-571-7 |
Σειρά : | HARVARD BUSINESS REVIEW |
Έτος έκδοσης : | 2003 |

Είδατε πρόσφατα
-
HARVARD BUSINESS REVIEW ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ...
Περισσότερα -
ΣΤΕΓΝΩΤΗΡΙΟ ΡΟΥΧΩΝ 10KG DAVOLINE DRWD 10000
Περισσότερα -
ΠΥΤΖΑΜΕΣ NINA CLUB 132 ΣΙΕΛ (80 CM)-(12-18 ΜΗ...
Περισσότερα -
ΚΑΦΕΤΙΕΡΑ ESPRESSO-CAPPUCCINO DELONGHI DEDICA...
Περισσότερα -
ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ
Περισσότερα -
ΣΙΔΕΡΟ ΑΤΜΟΥ BOSCH TDA3026010
Περισσότερα -
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Περισσότερα -
ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ NIKOLIS GROUP ΣΤΑΥΡΟΣ
Περισσότερα -
ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΙ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑΙ
Περισσότερα -
NEW YORK SHITTY
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |