Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
ΜΟΥΣΙΚΗ
  • Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:20.41 € 
μόνο 18.37 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
(108031861)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε όλους όσοι επιθυμούν να εξελίξουν τις τεχνολογίες της Κοινωνίας της Πληροφορίας με γνώμονα τον άνθρωπο, αλλά και σε αυτούς που επιθυμούν να ερευνήσουν τις συνέπειες και τα προβλήματα που παρουσιάζονται με την εισαγωγή των τεχνολογιών σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας. Παρουσιάζει τη ραγδαία μεταβαλλόμενη πραγματικότητα της ΚτΠ, τις εκάστοτε οικονομικές, κοινωνικές, πολιτικές, πολιτισμικές και εκπαιδευτικές εφαρμογές καθώς αναλύονται οι τομείς που εμπλέκονται άμεσα με αυτήν. Παράλληλα, εξετάζονται θέματα σχετικά με τη διαλογικότητα και τη διαδραστικότητα των εφαρμογών πολυμέσων και την ευρεία χρήση της εικονικής πραγματικότητας. Συζητούνται μέθοδοι υλοποίησης έργων πολυμέσων με έμφαση στην ανάπτυξη λογισμικού, καθώς ο συνδυασμός πολλαπλών πηγών δεδομένων και μέσων αυξάνει την πολυπλοκότητα του εγχειρήματος. Η ολοκλήρωση τέτοιου τύπου οπτικοακουστικών έργων απαιτεί τη συνεργασία μεταξύ ομάδων ειδικών σε διαφορετικούς τομείς που περιλαμβάνουν καλλιτεχνική δημιουργία και προγραμματισμό.

Η ανάγνωση του βιβλίου δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις, τις οποίες παρέχει στα πρώτα κεφάλαια, ενώ παρατίθεται αναλυτική βιβλιογραφία των πηγών για περαιτέρω έρευνα. Εστιάζει στις δυνατότητες και τους παράγοντες εξάπλωσης και επιρροής των νέων τεχνολογιών, συνεπώς είναι χρήσιμο σε αναγνώστες που επιθυμούν να εισαγάγουν έναν οργανισμό ή μια επιχείρηση στη ραγδαία μεταβαλλόμενη πραγματικότητα της ΚτΠ. Επιπλέον, παρουσιάζει ενδιαφέρον και για αναγνώστες που θέλουν να γνωρίσουν την πολύπλευρη μορφή των τεχνολογιών, προκειμένου να τη χρησιμοποιήσουν για μη συμβατικούς σκοπούς όπως για εικαστική δημιουργία και διαφήμιση.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : FAGOTTO 
Σελίδες : 214 
ISBN : 960-7075-99-4 
Σχήμα : 17Χ24 
Έτος έκδοσης : 2006 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση