Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΕΝΙΚΑ
  • Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:17.44 € 
μόνο 13.95 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
(108031423)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΔΟΚΙΜΙΑ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

Ζούμε σε καιρούς που μας ωθούν να υποκύψουμε στον πειρασμό της άκριτης αποδοχής της τρέχουσας ορθοδοξίας στην κοινωνική και οικονομική σκέψη, ενώ η πραγματικότητα συνεχίζει να μας τροφοδοτεί με προκλήσεις που δεν γίνεται να μένουν αναπάντητες. Διανύουμε μία περίοδο που εμφανίζει μία νικήτρια και μία ηττημένη άποψη της οικονομικής τάξης, που καθιστά όμως απαραίτητη τη διερεύνηση των αιτιών της παρακμής της δεύτερης και των προβλημάτων που διαιωνίζει η πρώτη.

Στα δοκίμια αυτού του τόμου, ο αναγνώστης θα συναντήσει τις πρωταγωνιστικές ιδέες στη φιλοσοφία και στην ιστορία της Πολιτικής Οικονομίας, τις διαχρονικές σταθερές αλλά και τα διάφορα κατεστημένα δόγματα, των οποίων η επικράτηση αλλά και στη συνέχεια η ανατροπή τους ακολουθούν το βηματισμό μιας μη γραμμικής ιστορικής εξέλιξης. Ίσως σε περίοδο τόσο μεταβατική όσο αυτή που διανύουμε, η αναδρομή στα θεμελιώδη να αποτελεί μία ανακουφιστική διέξοδο από την πιεστική επικαιρότητα κι ένα χρήσιμο εργαλείο για σωστή σκέψη.

Θα ήταν πολύ αφελές να πιστέψει κάποιος ότι η οικονομική επιστήμη έχει κατασταλάξει σε μία «οριστική ανάλυση», άρα και σε μία «τελική» οικονομική τάξη. Προβλήματα που κάποτε εμφανίστηκαν ότι λύθηκαν, ή ότι είναι γνωστός ο τρόπος αντιμετώπισής τους, επανέρχονται στο προσκήνιο, αναζητώντας νέες λύσεις, νέες μεθόδους αντιμετώπισης, διότι στο μεταξύ άλλαξαν τα δεδομένα.

Η ιστορία δεν έχει «τέλος» και η οικονομική σκέψη προκαλείται κάθε φορά να δώσει απαντήσεις σε νέα ερωτήματα, συχνά σε εκείνα που προέκυψαν από τις απαντήσεις που δόθηκαν στο παρελθόν, όταν η εξέλιξη ξεπερνά τη θεωρία. Η αναζήτηση της οικονομικής τάξης είναι διαρκής.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ 
Σελίδες : 426 
ISBN : 960-14-0742-1 
Σχήμα : 14x20 
Σειρά : ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 
Έτος έκδοσης : 2003 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση