Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 108029819

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 29.70 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 33.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 33.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
108029819
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Στη μετα-ολυμπιακή εποχή, ο αθλητισμός, η άσκηση, και η αναψυχή συγκροτούν έναν τομέα της εγχώριας βιομηχανίας με ταχύτατους ρυθμούς ανάπτυξης. Το βιβλίο Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών και Επιχειρήσεων συγκεντρώνει την πιο πρόσφατη γνώση και διεθνή πείρα που είναι απαραίτητες στα διοικητικά στελέχη ή μέλη διοικητικών συμβουλίων ώστε να μάχονται με αποτελεσματικότητα για την επίλυση των προβλημάτων των αθλητικών οργανισμών και την περαιτέρω ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους.

Η συγγραφέας προ(σ)καλεί τα αθλητικά διοικητικά στελέχη, καθώς και τους ερευνητές και τους φοιτητές αθλητικής διοίκησης, να επωφεληθούν από τις διαχρονικές διοικητικές αρχές, τα μοντέλα, αλλά και τις εφαρμόσιμες διαδικασίες και πρακτικές που παρουσιάζονται στο βιβλίο.
Αντιπροσωπευτικά περιεχόμενα:

  • Μια μοναδική συλλογή θεμάτων απαραίτητων για την κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς στον αθλητισμό: χαρακτηριστικά και πολυμορφία των αθλητικών υπηρεσιών και προϊόντων, ο αγώνας ως καταναλωτικό προϊόν, οι λόγοι συμμετοχής στον αθλητισμό, και η δομή και οι διοικητικές ιδιαιτερότητες της ελληνικής αθλητικής αγοράς.
  • Γνώσεις, δεξιότητες, ρόλοι, και επαγγελματικές προοπτικές του σύγχρονου αθλητικού διοικητικού στελέχους.
  • Η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού στον αθλητισμό, η συμβολή της στη στρατηγική σκέψη, και η σύνδεσή της με τη δομή και την αξιολόγηση του αθλητικού οργανισμού.
  • Παρουσίαση πέντε σημαντικών τομέων της αθλητικής βιομηχανίας.

    Η παρουσίαση της θεωρίας συνοδεύεται με μελέτες περιπτώσεων, ιδέες για πρακτικές ασκήσεις, πίνακες, αλλά και γραφήματα με άμεση εφαρμογή στην καθημερινή διοίκηση. Στη συγγραφή του βιβλίου συμμετείχαν τέσσερις διεθνώς αναγνωρισμένοι επιστήμονες της αθλητικής διοίκησης: William Sutton (ΗΠΑ), John Lyle (Μεγάλη Βρετανία), Heather Gibson (ΗΠΑ), Αρτεμησία Αποστολοπούλου (ΗΠΑ).

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
    Σελίδες : 352 
    ISBN : 960-209-819-8 
    Έτος έκδοσης : 2005 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0

    Είδατε πρόσφατα

    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση