ΛΕΞΙΚΟ MARKETING 108025658

Παράδοση σε 4-6 μέρες

Βασικός σκοπός του λεξικού είναι να προμηθεύσει στο χρήστη όσο το δυνατόν πιο πλήρη, σύγχρονα και ακριβή στοιχεία για τη σημασία των λέξεων και των όρων, που χρησιμοποιούνται στο Μάρκετινγκ στις αγγλοσαξονικές χώρες. Μερικές φορές, η ερμηνεία είναι περιγραφική και δεν αποτελεί απολύτως ακριβή μετάφραση και τούτο, γιατί δεν υπάρχει ένας παγκοσμίως αποδεκτός ακριβής προσδιορισμός, συχνά δε υπάρχουν μία ή και περισσότερες εναλλακτικές ερμηνείες, οι οποίες πολλές φορές βρίσκονται σε άμεση αντίφαση μεταξύ τους. Στις περιπτώσεις αυτές κατεγράφη η επικρατέστερη ή η προσφυέστερη.
Το λεξικό αυτό απευθύνεται σε κάθε σπουδαστή του οικονομικού κύκλου ή οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο, επαγγελματία ή μη, που ασχολείται, κατά κάποιον τρόπο, με τις έννοιες και τις δραστηριότητες του Μάρκετινγκ.

Εκδότης : | INTERBOOKS |
Σελίδες : | 192 |
Έτος έκδοσης : | 1992 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΛΕΞΙΚΟ MARKETING
Περισσότερα -
ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Περισσότερα -
ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΟΣ
Περισσότερα -
ΦΩΝΕΣ
Περισσότερα -
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΤΑΠΟΣΗΣ ΔΥΣΦΑΓΙΑΣ
Περισσότερα -
ΚΛΙΝΙΚΗ ΑΝΟΣΟΛΟΓΙΑ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |