ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 108025612

Παράδοση σε 4-6 μέρες

ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ
Είναι γεγονός είναι ότι ο ρόλος του μάρκετινγκ άλλαξε βαθμιαία, έτσι ώστε να βλέπει αυτό πια σήμερα τον καταναλωτή ή χρήστη από εντελώς διαφορετική σκοπιά.
Συγκεκριμένα το σύγχρονο μάρκετινγκ δεν αποβλέπει μόνο στην ικανοποίηση των ατομικών αναγκών ή επιθυμιών του καταναλωτή ή χρήστη, αλλά λαμβάνει υπόψη του την ευρύτερη κοινωνία, της οποίας αποτελεί μέλος, καθώς επίσης το περιβάλλον. Με άλλα λόγια, το σύγχρονο μάρκετινγκ καταλαβαίνει πολύ καλά και εξυπηρετεί τον πελάτη στο διττό ρόλο του: σε αυτόν του καταναλωτή ή χρήστη και ταυτόχρονα, το μέλος ενός οργανωμένου κοινοτικού συνόλου.

Εκδότης : | INTERBOOKS |
Σελίδες : | 368 |
ISBN : | 960-390-139-3 |
Σχήμα : | 17x24 |
Έτος έκδοσης : | 2004 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Περισσότερα -
MY LITTLE PONY ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΝΗΠΙΑ
Περισσότερα -
FIFA 2009 - PS3
Περισσότερα -
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Περισσότερα -
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΒΥΣΣΟ
Περισσότερα -
ΕΝΑ ΑΠΙΘΑΝΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Περισσότερα -
ΜΕΤΑΞΥ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΛΟΥ
Περισσότερα -
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΕ SPSS ...
Περισσότερα -
ΡΩΤΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Περισσότερα -
ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΤΗΣ ΒΡΕΜΗΣ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |