ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ; 108023294
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΓΛΩΣΣΑ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΝΟΗΜΑΤΑ
Πώς αντιλαμβάνονται οι μαθητές και οι μαθήτριες το παρελθόν;
Ποια είναι η σχέση μεταξύ του τρόπου με τον οποίο οι ιστορικοί συγκροτούν ερμηνείες του παρελθόντος και του τρόπου με τον οποίο μαθαίνουν την Ιστορία στα σχολεία οι μαθητές και οι μαθήτριες;
Αυτό το βιβλίο συνδυάζει εξελίξεις που διατρέχουν ευρύ φάσμα επιστημονικών πεδίων: της ιστορικής επιστήμης, της μελέτης της γλώσσας και των ερευνών που αφορούν την παιδαγωγική επιστήμη και τη Διδακτική. Αυτές οι εξελίξεις αποτελούν θεμέλιο μιας διαφορετικής προσέγγισης της διδασκαλίας και της μάθησης της Ιστορίας στο σχολείο.
Ο συγγραφέας αναλύει τέσσερις τρόπους προσέγγισης της ιστορικής μάθησης: Με την εξέταση των ιστορικών πηγών, με τη μελέτη της γλώσσας που χρησιμοποιούνταν κατά το παρελθόν, με την ιστορική αφήγηση και με τη φαντασία. Δίνει έμφαση στον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές και οι ιστορικοί δομούν ο καθένας τη δική του ερμηνεία για το παρελθόν, και μελετά νέους τρόπους διαχείρισης της ιστορικής γνώσης στο σχολείο.
| Εκδότης : | ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ |
| Σελίδες : | 194 |
| ISBN : | 960-375-501-Χ |
| Σχήμα : | 17x24 |
| Σειρά : | ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ |
| Έτος έκδοσης : | 2004 |
Είδατε πρόσφατα
-
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ;
Περισσότερα -
ΜΠΟΥΦΑΝ ICEPEAK BRIMFIELD ΛΑΔΙ (56)
Περισσότερα -
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ
Περισσότερα -
Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΤΑΥΓΕΤΟΥ
Περισσότερα -
ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
Περισσότερα -
ΠΑΠΟΥΤΣΟΠΕΔΙΛΑ KICKERS SUSHY 784848 ΜΠΛΕ ΣΚΟΥ...
Περισσότερα -
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ
Περισσότερα -
ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΙΙΙ
Περισσότερα -
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ
Περισσότερα -
ΚΟΓΙΟΤ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΜΕ ΑΠΛΕΣ ...
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


