ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ; 108023294

Παράδοση σε 2-3 μέρες

ΓΛΩΣΣΑ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΝΟΗΜΑΤΑ
Πώς αντιλαμβάνονται οι μαθητές και οι μαθήτριες το παρελθόν;
Ποια είναι η σχέση μεταξύ του τρόπου με τον οποίο οι ιστορικοί συγκροτούν ερμηνείες του παρελθόντος και του τρόπου με τον οποίο μαθαίνουν την Ιστορία στα σχολεία οι μαθητές και οι μαθήτριες;
Αυτό το βιβλίο συνδυάζει εξελίξεις που διατρέχουν ευρύ φάσμα επιστημονικών πεδίων: της ιστορικής επιστήμης, της μελέτης της γλώσσας και των ερευνών που αφορούν την παιδαγωγική επιστήμη και τη Διδακτική. Αυτές οι εξελίξεις αποτελούν θεμέλιο μιας διαφορετικής προσέγγισης της διδασκαλίας και της μάθησης της Ιστορίας στο σχολείο.
Ο συγγραφέας αναλύει τέσσερις τρόπους προσέγγισης της ιστορικής μάθησης: Με την εξέταση των ιστορικών πηγών, με τη μελέτη της γλώσσας που χρησιμοποιούνταν κατά το παρελθόν, με την ιστορική αφήγηση και με τη φαντασία. Δίνει έμφαση στον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές και οι ιστορικοί δομούν ο καθένας τη δική του ερμηνεία για το παρελθόν, και μελετά νέους τρόπους διαχείρισης της ιστορικής γνώσης στο σχολείο.

Εκδότης : | ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ |
Σελίδες : | 194 |
ISBN : | 960-375-501-Χ |
Σχήμα : | 17x24 |
Σειρά : | ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ |
Έτος έκδοσης : | 2004 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ;
Περισσότερα -
ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥΡΚΙΑ
Περισσότερα -
ΜΑΝΙΚΕΤΟΚΟΥΜΠΑ ΑΣΗΜΙ ΧΙΑΣΤΗ
Περισσότερα -
OXFORD DISCOVER FUTURES 6 WORKBOOK (+ ONLINE ...
Περισσότερα -
Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ-ΣΟΦΙΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ Τ ΑΣΤΕΡΙΑ
Περισσότερα -
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Περισσότερα -
ΜΝΗΜΕΣ ΚΑΡΔΙΑΣ
Περισσότερα -
ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΑΣ ΤΖΑΚΙ 90CM BOSCH DWB96BC60
Περισσότερα -
ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΙΚΡΑ ΛΥΚΑΚΙΑ 3D
Περισσότερα -
ΕΡΥΘΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΑΝ ΜΕΛΕΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚ...
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |