Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΜΕ; ΜΗ ΜΙΛΑΣ ΕΣΥ ΜΙΛΑΩ ΜΟΝΟ ΕΓΩ 108022587

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΜΕ; ΜΗ ΜΙΛΑΣ ΕΣΥ ΜΙΛΑΩ ΜΟΝΟ ΕΓΩ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 16.42 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 20.52€ 
Προτεινόμενη λιανική 20.52 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΜΕ; ΜΗ ΜΙΛΑΣ ΕΣΥ ΜΙΛΑΩ ΜΟΝΟ ΕΓΩ
108022587
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΜΕ σημαίνει: Μη Μιλάς Εσύ.
ΛΑΚΗΣ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

Το "γιατί" είναι η σπουδαιότερη ερώτηση όλων των εποχών.
ΛΑΡΙ ΚΙΝΓΚ

Η τηλεόραση είναι σαν τα φιστίκια. Προσωπικά τα μισώ, αλλά αν τα αρχίσω δεν μπορώ να τα σταματήσω.
ΟΡΣΟΝ ΓΟΥΕΛΣ

Υπάρχουν περιπτώσεις που θα έπρεπε να υπάρχει στην οθόνη της τηλεόρασηςη σαφής προειδοποίηση: "Προσοχή! Το πρόγραμμα αυτό βλάπτει σοβαρά την πνευματική και ψυχική σας υγεία".
ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ

Οι πατέρες μας ήταν σοφοί. Ανακάλυψαν την τυπογραφία, αλλά δεν έκαναν εφημερίδες.
ΜΑΟ ΤΣΕ ΤΟΥΝΓΚ

Η ελληνική τηλεόραση θα μπορούσε να ήταν άψογη, αν δεν είχε δύο ελαττώματα.Δεν είναι ελληνική και δεν είναι τηλεόραση.
ΦΡΕΝΤΥ ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Βρίσκω την τηλεόραση πολύ εκπαιδευτική. Μόλις κάποιος την ανοίξει, πάω στοάλλο δωμάτιο και διαβάζω ένα βιβλίο.
ΓΚΡΑΟΥΤΣΟ ΜΑΡΞ

Μερικές εφημερίδες ξεφορτώνονται τα σκουπίδια τους τυπώνοντάς τα.
ΣΠΙΡΟ ΑΓΚΝΙΟΥ

Αυτά και περισσότερα από χίλια ακόμη αποφθέγματα, που "υπογράφουν" πάνω απόεξακόσιες προσωπικότητες του χθες και του σήμερα από την Ελλάδα και όλο τονκόσμο, θα τα συναντήσετε σε αυτή τη συλλογή.
Αποφθέγματα για τις εφημερίδες, την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τις ειδήσεις,τη δύναμη των ΜΜΕ. Για τη θεαματικότητα, τις συνεντεύξεις, τη βία στηντηλεόραση, την ελευθερία του Τύπου και τη λογοκρισία. Για τα κομπιούτερ,τη διαφήμιση, την κοινή γνώμη, τους δημοσιογράφους. Και ακόμη συμβουλέςπρος υποψήφιους δημοσιογράφους, οι κίνδυνοι του επαγγέλματος και οι κόντρεςπολιτικών και δημοσιογράφων.
Κατανεμημένα ανάλογα με το περιεχόμενό τους, άλλα συμπυκνώνουν αρκετή σοφία,άλλα αποτελούν απλώς ευφυολογήματα, άλλα προκαλούν γέλιο ή προβληματισμό.Όσον αφορά την προέλευσή τους, πολλά αποκτούν βαρύτητα μόνο και μόνο από τοόνομα που ακολουθεί στην υπογραφή, αρκετά προέρχονται από "λειτουργούς" τωνΜΜΕ, άλλα είναι "παρ' ανωνύμου", όλα όμως άξιζε να "φωτιστούν" ιδιαίτερα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ 
Σελίδες : 272 
ISBN : 960-14-0158-Χ 
Σχήμα : 17x24 
Έτος έκδοσης : 1999 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση