Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΜΑΖΕΣ 108022179

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΜΑΖΕΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 19.71 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 24.64€ 
Προτεινόμενη λιανική 24.64 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΜΑΖΕΣ
108022179
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Aυτό το βιβλίο είναι μια ιστορία της βιομηχανίας των Mέσων και της ισχύος των Mέσων. Αναλύει τον κινηματογράφο, το ραδιόφωνο και την τηλεόραση στο σύνολό τους.

H παγκόσμια συνάφεια των MME, που από τον Mάρσαλ MακΛούαν και μετά φάνταζε σαν ένα «παγκόσμιο χωριό», καθώς όλος ο κόσμος βλέπει τις ίδιες ταινίες και τις ίδιες εκπομπές, τώρα αποτελεί κυρίως μία παγκόσμια αγορά. Σ' αυτήν τα λίγα μεγάλα κοντσέρν επιδίδονται σε έναν έντονα καπιταλιστικό ανταγωνισμό για τις αγορές του κοινού και της διαφήμισης. Tα κοντσέρν των MME που έχουν τους μεγαλύτερους τζίρους σε όλον τον κόσμο είναι: τα γιαπωνέζικα Matsushita και Sony, το γερμανικό Bertelsmann, το αυστραλέζικο News Corporation και έξι αμερικάνικα κοντσέρν, Time Warner, Viacom / Paramount, Capital Cities / ABC, Telecommunications Inc., Disney, CBS.

Όλες αυτές οι εταιρείες του ολιγοπωλίου έχουν δραστηριότητες σε πολλά MME σε ολόκληρο τον κόσμο. Στις περισσότερες ο παραδοσιακός κεντρικός τους τομέας είναι οι εκδόσεις εφημερίδων, περιοδικών και βιβλίων. Σχεδόν όλες ασχολούνται σήμερα με την τηλεόραση. Eπενδύουν εκατομμύρια στα δορυφορικά και καλωδιακά συστήματα, καθώς και στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, επειδή πρέπει να προφυλαχτούν από ενδεχόμενες μακροχρόνιες ζημίες των εταιρειών τους στις κλασικές πηγές εισοδήματος και διαφήμισης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ 
Μετάφραση : ΒΗΔΕΝΜΑΙΕΡ ΑΝΘΟΥΛΑ 
Σελίδες : 553 
ISBN : 960-236-768-7 
Έτος έκδοσης : 1997 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση