ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ 108021812

Παράδοση σε 2-3 μέρες

Τα φώτα ανάβουν και πάλι? τα μάτια ανοιγοκλείνουν. Το τέλος της ταινίας που διακόπτει απότομα την προβολή δημιουργεί στο θεατή μια έλλειψη, ένα κενό το οποίο προσπαθεί να καλύψει με τη συζήτηση ή με την προσφυγή σε σχόλια, σε κινηματογραφική κριτική. Πώς μπορούμε όμως να διαβάσουμε μια ταινία;
Ο Pierre Sorlin, χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα τον μεταπολεμικό ιταλικό κινηματογράφο, προτείνει μια μέθοδο "ανάγνωσης" του κινηματογράφου που λαμβάνει υπόψη την ιδιαιτερότητα του φιλμικού φαινομένου. Δείχνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις δεσμευτικές οικονομικές παραμέτρους (η ταινία πρώτα απ' όλα είναι εμπορικό αγαθό, και έτσι εδώ αποσαφηνίζεται ο ρόλος των παραγωγών και των διανομέων), αναλύει πώς συντάσσεται μια ταινία, τις διαφορετικές οπτικές γωνίες που διανοίγει αναδεικνύοντας όσα ομολογεί και όσα αρνείται μια κοινωνία για τον εαυτό της, καθώς επίσης και τον τρόπο με τον οποίο την υποδέχεται με το κοινό. Το κοινό που βλέπει πάντοτε όσα θέλει να δει και προβάλλει στην οθόνη τους φόβους, τις ελπίδες και τις αρνήσεις του.
Απαραίτητη στον σημερινό ιστορικό, η έκδοση αυτή θα γοητεύσει επίσης όλους όσοι επιθυμούν να κατανοήσουν την "απόλαυση του κινηματογράφου" και να την παρατείνουν.
Συνοδεύεται από φωτογραφικό υλικό και αναλυτική φιλμογραφία.

Είδατε πρόσφατα
-
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Περισσότερα -
ΑΠΟ ΤΟ ΡΕΖΙ ΒΑΡΔΑΡ ΣΤΗΝ ΞΗΡΟΚΡΗΝΗ
Περισσότερα -
ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΑΣ ΝΗΣΙΔΑ DAVOLINE ROVIGO PLUS INO...
Περισσότερα -
ΜΙΚΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ
Περισσότερα -
Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΑΛΕΠΟΥ-ΟΙ ΞΥΛΟΔΑΡΜΟΙ
Περισσότερα -
ΜΠΑΤΑΡΙΑ FUJIFILM Χ-TRΑ POWER AA 4 ΤΕΜ.
Περισσότερα -
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ
Περισσότερα -
JUJUTSU KAISEN 10
Περισσότερα -
ΓΝΗΣΙΟ LEXMARK IMAGING UNIT 52D0Z00ΓΙΑ MS810/...
Περισσότερα -
ΨΑΡΕΜΑ ΨΑΡΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |