ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 108018317

Παράδοση σε 4-6 μέρες

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, οι συγγραφείς αναλύουν τη σύγχρονη σκέψη πάνω στην οποία βασίζονται οι διεθνείς αρχές για βιώσιμη ανάπτυξη στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού.
Χρησιμοποιώντας διεθνή παραδείγματα, παρουσιάζουν τις εμπειρίες και τις βέλτιστες πρακτικές που εφαρμόζονται πλέον σ' όλον τον κόσμο. Η ιδιαιτερότητα του βιβλίου έγκειται στην έμφαση που δίνει στον ενεργό ρόλο που μπορεί να αναλάβει ο ιδιωτικός τομέας. Τονίζει τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα για την εξεύρεση λύσεων μέσω των καθημερινών αποφάσεων μάρκετινγκ, ιδιαίτερα όσον αφορά τη βελτίωση του προϊόντος και τον έλεγχο της ποιότητας.
Παρουσιάζει επίσης τις πρακτικές που ακολουθούν επιχειρήσεις όπως οι British Airways, Grecotel, Inter-Continental Hotels and Resorts, P&O και TUI, καθώς και η Διεθνής Ομοσπονδία Tour Operator.

Είδατε πρόσφατα
-
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Περισσότερα -
WINDOWS 2000 PROFESSIONAL
Περισσότερα -
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΙΣΙΩΤΙΚΟ ΜΑΛΛΙΩΝ ΜΕ ΦΑΡΔΙΕΣ ΚΕΡ...
Περισσότερα -
THRUSTMASTER T-16000M JOYSTICK - PC
Περισσότερα -
GENESIS NSG-0965 RADON 600 VIRTUAL 7.1 GAMING...
Περισσότερα -
3ΠΛΟ ΤΖΑΚ ΠΟΤ
Περισσότερα -
ΣΙΔΕΡΟ ΑΤΜΟΥ TAURUS ADRIA 18OOW
Περισσότερα -
ΣΙΔΕΡΟ ΑΤΜΟΥ SIEMENS TB603010
Περισσότερα -
HIKVISION DS-2DF8236I-AEL 2MP ULTRA-LOW LIGHT...
Περισσότερα -
ΡΟΛΟΙ HUGO BOSS 1512336
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |