Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ 108018222

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 27.58 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 30.64€ 
Προτεινόμενη λιανική 30.64 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
108018222
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

'Ένα βιβλίο, που με πλήρη επιστημονική επάρκεια και ακρίβεια μας γνωρίζει την επιχείρηση σαν τεχνικό, νομικό και οικονομικό οργανισμό εξέδωσαν οι Εκδόσεις Σταμουλη ΑΕ :το βιβλίο του κου Πομόνη Ν. «Οικονομική της Επιχείρησης» Μας γνωρίζει πρώτα τη συγκρότηση και λειτουργία της επιχείρησης, όπως καθορίζονται από τους νόμους της παγκόσμιας παραγωγικής διαδικασίας, που ένα κομμάτι της εκτελείται, από την επιχείρηση. Πάνω σ' αυτό το υπόβαθρο, το βιβλίο στηρίζει τη διοικητική οργάνωση της επιχείρησης.

Παραπέρα όμως, για να κατευθύνεται αποτελεσματικά στους στόχους του αυτός ο παραγωγικός μηχανισμός, πρέπει να διαθέτει τις αναγκαίες οικονομικές πληροφορίες. Συνεπώς, προκύπτει αναγκαία μία οργάνωση των οικονομικών υπηρεσιών, έτσι ώστε να παρέχουν με χαμηλό κόστος και έγκαιρα, στοιχεία έγκυρα, αξιόπιστα και αξιοποιήσιμα. Είναι αυτή η οργάνωση, ένα από τα βασικά αντικείμενα του βιβλίου.

Εξάλλου, μέσα από αυτές τις ουσιαστικές διαδικασίες, ξεκαθαρίζονται, τελείως πρωτότυπα για τα δεδομένα της ελληνικής βιβλιογραφίας, η φύση, η αποστολή και ο ρόλος, τόσο βασικών στοιχείων της επιχείρησης («εκμετάλλευση», «αναλυτικές εκμεταλλεύσεις», η παραγωγή και η λειτουργία του κέρδους, κ.λ.π.), όσο και των λειτουργικών παραγόντων της (επιχειρηματίας, στέλεχος, λοιπό ανθρώπινο δυναμικό, κλπ). Αλλά ακόμη, ξεκαθαρίζονται με επιστημονική ακρίβεια βασικές έννοιες - εργαλεία της επιχειρηματικής δράσης (παραγωγικότητα, οικονομικότητα, αποδοτικότητα, «κεφάλαιο επένδυσης», η οικονομική αρχή, κλπ).

'Όλα αυτά φυσικά, προκειμένου η επιχείρηση να λειτουργεί οικονομικά και να κατευθύνεται στους στόχους της. Κυρίως στο μέγιστο κέρδος. 'Όμως για να συμβεί αυτό, πρέπει να έχουν οργανωθεί σωστά οι οικονομικές της υπηρεσίες, ώστε να παρέχουν με χαμηλό κόστος και έγκαιρα, στοιχεία έγκυρα, αξιόπιστα και αξιοποιήσιμα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ 
Σελίδες : 472 
ISBN : 960-351-418-7 
Σχήμα : 17x24 
Έτος έκδοσης : 2002 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση