ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ 108017980
Εξαντλημένο
Μια συστηματική και αναλυτική προσέγγιση των φαινομένων του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων. Αναλύονται έννοιες όπως: η επιλογή, οργάνωση και διαχείριση εμπορευμάτων, η επικοινωνιακή πολιτική μιας εμπορικής επιχείρησης, η πολιτική τιμών καθώς και η εξυπηρέτηση πελατών. Εξετάζει επίσης τις κατηγορίες των επιχειρήσεων χονδρικής καθώς επίσης τις λειτουργίες του χονδρικού εμπορίου. Απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, καθώς και σε στελέχη εμπορικών επιχειρήσεων και εμπόρους.
Το παραπάνω βιβλίο ενδείκνυνται για:
Είδατε πρόσφατα
-
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
Περισσότερα -
ΦΙΛΟΙ
Περισσότερα -
Η ΤΣΑΝΤΑ ΤΗΣ ΜΕΛΙΝΑΣ
Περισσότερα -
ΣΕ ΑΚΑΝΟΝΙΣΤΟ ΡΕΥΜΑ
Περισσότερα -
ΧΑΡΑΓΜΕΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Περισσότερα -
ΚΛΑΣΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Περισσότερα -
ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΩΣ ΕΡΩΤΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ
Περισσότερα -
ΤΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΚΑΤΟΠΤΡΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ
Περισσότερα -
ACCESS 2 GRAMMAR BOOK KEY
Περισσότερα -
MITTELPUNKT NEU B2 INTESIVTRAINER
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


