Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ 108017909

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 22.99 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 25.54€ 
Προτεινόμενη λιανική 25.54 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
108017909
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Τις τελευταίες δεκαετίες η προσπάθεια πολλών κρατικών και ιδιωτικών φορέων να προσελκύσουν μεγάλους αριθμούς τουριστών, χωρίς να λαμβάνονται τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία της κοινωνίας, του πολιτισμού και του περιβάλλοντος, έχει οδηγήσει στη μαζικοποίηση των τουριστικών αφίξεων και σε ποικίλες αρνητικές συνέπειες για τους προορισμούς υποδοχής τουριστών. Παρουσιάζεται λοιπόν έντονα η ανάγκη για τη διερεύνηση των εννοιών και των προσεγγίσεων της τουριστικής ανάπτυξης και του σχεδιασμού, αλλά και της παρουσίασης των αρχών που τις διέπουν.

Παραθέτοντας με τρόπο απλό και κατανοητό τις βασικές αρχές της Τουριστικής Ανάπτυξης και του Σχεδιασμού και χρησιμοποιώντας επιστημονικές μελέτες και παραδείγματα από την ελληνική και τη διεθνή πραγματικότητα, το βιβλίο αυτό αποτελεί ένα πλήρες, σύγχρονο και πρακτικό βοήθημα, κατάλληλο για επαγγελματίες σε ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς που επιδίδονται στην τουριστική ανάπτυξη και το σχεδιασμό τουριστικών προορισμών.

Ειδικότερα, το πρώτο μέρος του βιβλίου επικεντρώνεται στη διερεύνηση διαφόρων θεμάτων που αφορούν στην τουριστική ανάπτυξη, όπως η έννοια, οι προσεγγίσεις και οι επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης για τους τουριστικούς προορισμούς, οι διάφορες αναπτυξιακές επιλογές και τα μοντέλα τουριστικής ανάπτυξης. Το δεύτερο μέρος εξετάζει θέματα που αφορούν στον τουριστικό σχεδιασμό, όπως η έννοια και οι προσεγγίσεις του τουριστικού σχεδιασμού, οι τρόποι υλοποίησης και άσκησής του, η μέτρηση των επιπτώσεων του τουρισμού στους προορισμούς υποδοχής τουριστών και η διαδικασία που ακολουθείται για την κατάρτιση σχεδίων τουριστικής ανάπτυξης.

Τέλος, το βιβλίο καταλήγει με την παρουσίαση του επιλόγου και των συμπερασμάτων της μελέτης απαριθμώντας τις βασικότερες επιλογές που μπορούν να ακολουθηθούν για την τουριστική ανάπτυξη και το σχεδιασμό των διαφόρων τουριστικών προορισμών σε μια προσπάθεια μείωσης των αρνητικών επιπτώσεων του τουρισμού και μεγιστοποίησης των θετικών.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ 
Σελίδες : 332 
ISBN : 960-351-586-8 
Σχήμα : 17x24 
Έτος έκδοσης : 2005 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση