ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 108017405

Παράδοση σε 2-3 μέρες

Η στρατηγική και το μάρκετινγκ έχουν μια σχέση ισχυρή και ουσιαστική - η στρατηγική είναι μία από τις προϋποθέσεις επιτυχίας των επιλογών μάρκετινγκ που έχει στη διάθεσή της μια επιχείρηση. Η στρατηγική γεννήθηκε στα πεδία των μαχών πολύ πριν αποτελέσει τον αγαπημένο επιθετικό προσδιορισμό του όρου "μάρκετινγκ" στα πανεπιστημιακά εγχειρίδια και στα επιχειρηματικά Σχέδια Μάρκετινγκ. Και ακριβώς γι' αυτό το μάρκετινγκ χρησιμοποιεί τον στρατηγικό τρόπο σκέψης στη μάχη για την επιβίωση, την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα μιας επιχείρησης στην αγορά.
Πότε όμως ένα Σχέδιο Μάρκετινγκ θεωρείται άρτιο και αποτελεσματικό; Πώς η ανάλυση πωλήσεων, η ανάλυση ελκυστικότητας της βιομηχανίας στην οποία δραστηριοποιείται η επιχείρηση και η ανάλυση ανταγωνιστών δίνουν στην επιχείρηση τις πληροφορίες που χρειάζεται για να ερμηνεύει τα σημάδια που της δίνουν οι τάσεις της αγοράς και οι κινήσεις των ανταγωνιστών; Πώς η ανάλυση πελατών βοηθάει στην ικανοποίηση των απαιτήσεών τους; Πώς η επιχείρηση μπορεί να τοποθετήσει τα προϊόντα της στο μυαλό του καταναλωτή ώστε να γίνουν μοναδικά γι' αυτόν; Ποια είναι η επιτυχημένη πολιτική τιμολόγησης και πώς διασφαλίζεται η αδιάσπαστη ροή διάθεσης προϊόντων στην αγορά; Πώς ενεργώντας κατ' αυτόν τον τρόπο η επιχείρηση μπορεί να προβάλλει μια ενοποιημένη και συνεπή εικόνα στην αγορά; Τελικά, πώς καταρτίζεται ένα Σχέδιο Μάρκετινγκ, πώς υλοποιείται και πώς εντοπίζονται τα λάθη στην εφαρμογή του;
Αυτά είναι μερικά από τα θέματα τα οποία πραγματεύεται το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας. Ακολουθώντας τη σύγχρονη οπτική για το στρατηγικό μάρκετινγκ, σύμφωνα με την οποία το παραδοσιακό πεδίο μάχης παραλληλίζεται με το πεδίο της αγοράς και οι στρατιωτικοί πόροι με τους πόρους της επιχείρησης, καταδεικνύεται ότι το στρατηγικό μάρκετινγκ αποτελεί το βασικό συστατικό επιτυχίας μιας επιχείρησης και ότι ο στρατηγικός τρόπος σκέψης ανατρέπει τους φυσικούς νόμους, αναδεικνύει τους φαινομενικά αδύναμους σε νικητές και χαρίζει βιωσιμότητα στο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας επιχείρησης. Και βέβαια, μην ξεχνάτε ότι στο πεδίο της μάχης νικητής στέφεται μόνον όποιος σκέφτεται πραγματικά στρατηγικά και όχι όποιος σφετερίζεται τον τρόπο σκέψης των άλλων. Ο μεγαλύτερος στρατηλάτης όλων των εποχών, ο Έλληνας Μέγας Αλέξανδρος, την κρίσιμη στιγμή επέλεξε την απευθείας αντιπαράθεση στο πεδίο της μάχης και αρνήθηκε να αιφνιδιάσει τους Πέρσες τη νύχτα στα Γαυγάμηλα λέγοντας "ου κλέπτω την νίκην".

Εκδότης : | ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ |
Σελίδες : | 840 |
ISBN : | 978-960-351-939-3 |
Σχήμα : | 17x24 |
Μήνας έκδοσης : | Δεκέμβριος |
Έτος έκδοσης : | 2013 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Περισσότερα -
ΠΑΠΟΥΤΣΙ ASICS GEL CONTEND 4 ΜΠΛΕ/ΡΟΖ (USA:7,...
Περισσότερα -
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΣΚΟΥΠΑ ROHNSON R-1170
Περισσότερα -
ΣΑΓΙΟΝΑΡΑ TALAMANCA ΜΑΥΡΟ (USA:7, EU:40)
Περισσότερα -
ΠΑΠΟΥΤΣΙ CAMPER PELOTAS PERSIL VULCANIZA K900...
Περισσότερα -
ΟΘΕΛΟΣ Ο ΑΡΑΠΗΣ ΤΟΥ ΑΥΛΩΝΑ
Περισσότερα -
ΟΘΟΝΗ DELL S SERIES S3221QSA 32'' CURVED 4K U...
Περισσότερα -
ΦΑΝΕΛΑ MINERVA ΚΟΝΤΟΜΑΝΙΚΗ PERFORMANCE ΜΠΛΕ Ι...
Περισσότερα -
DNT DIGIMICRO 2.0 SCALE 52092
Περισσότερα -
SSD SAMSUNG MZ-77Q2T0BW 870 QVO 2TB 2.5 SATA ...
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |