Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ 108017402

Εξαντλημένο
Η απόπειρα να κατανοήσουμε το λειτούργημα του καθηγητή της ιστορίας συναντά ιδιαίτερες δυσκολίες, που σχετίζονται με την αυταπάτη για την ευκολία του συγκεκριμένου μαθήματος, με την πληθώρα των λειτουργιών και των μορφών που κατά περίσταση αυτό λαμβάνει, καθώς και με τα όσα οι ενήλικοι επενδύουν ψυχολογικά στη διδασκαλία του. Πώς να συνεκτιμήσουμε το ειδικό βάρος της φύσης του γνωστικού πεδίου, της γνωστικής δραστηριότητας των μαθητών ή ακόμα και της κοινωνικής χρηστικότητας του εν λόγω μαθήματος;
Η πρόκληση για τη διδακτική της ιστορίας έγκειται σήμερα στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο προσεγγίζουμε τις πηγές, τον ιστορικό λόγο, τις έννοιες του χρόνου και της αλήθειας που θεμελιώνουν την ιστορική γνώση, έγκειται στην κατανόηση των ίδιων μας των αναπαραστάσεων για το παρελθόν.
Η μελέτη αυτή φιλοδοξεί να ανταποκριθεί σε μια τέτοια πρόκληση προσφέροντας στους αναγνώστες απαντήσεις αλλά και αφετηρίες προβληματισμού γύρω από την ιστορία στη σχολική της πραγματικότητα. Το βιβλίο αποτελεί ένα χρήσιμο διδακτικό εργαλείο για τους φοιτητές και τους διδάσκοντες, συγχρόνως όμως απευθύνεται και σε όλους όσοι διαβάζουν ιστορία και διερωτώνται για την επικοινωνιακή της διάσταση.

Εκδότης : | ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ |
Μετάφραση : | ΚΑΝΝΕΡ ΕΦΗ |
Σελίδες : | 375 |
ISBN : | 960-375-268-1 |
Σχήμα : | 17x24 |
Σειρά : | ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ |
Έτος έκδοσης : | 2002 |

Είδατε πρόσφατα
-
Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Περισσότερα -
ΣΤΡΩΜΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ AMILA EVA MAT ΜΑΥΡΟ (100 X...
Περισσότερα -
ΠΑΝΣΕΛΗΝΕΣ ΑΓΡΥΠΝΙΕΣ
Περισσότερα -
TV PHILIPS 55PUS8009 55 AMBILIGHT LED 4K ULTR...
Περισσότερα -
ΣΑΚΙΔΙΟ ΠΛΑΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ LEGO NINJAGO GOLD (1...
Περισσότερα -
ΦΟΒΟΣ
Περισσότερα -
ΜΥΘΟΙ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ
Περισσότερα -
ΟΙ ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ
Περισσότερα -
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟ...
Περισσότερα -
BLUEY ΦΙΓΟΥΡA 4PACK WAVE [BLY09000]
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |