ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ - ΑΡΧΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ - ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΟΠΙΑ ΤΟΥ MANAGER 108016947

Εξαντλημένο
Οπως μπαίνουμε στην δεύτερη χιλιετία, γινόμαστε μάρτυρες μιας από τις σημαντικότερες αλλαγές στην ζωή μας -την μετάβαση σε μια κοινωνία που βασίζεται στο Internet. Μια από τις σημαντικότερες αλλαγές είναι ο τρόπος με τον οποίο διεξάγονται οι επιχειρηματικές δραστηριότητες, ειδικά σε ότι αφορά την διοίκηση των χώρων αγορών και του καθημερινού εμπορίου.
Ο σκοπός αυτού του βιβλίου είναι να περιγράψει τι είναι το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (HE), πώς διεξάγεται και διοικείται, και ποιες είναι οι κύριες ευκαιρίες, περιορισμοί, ζητήματα και κίνδυνοι. Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο είναι ένα διατομεακό θέμα και έτσι πρέπει να ενδιαφέρει τους διευθυντές και τους επαγγελματίες σε κάθε λειτουργική περιοχή του επιχειρηματικού κόσμου.
Προσανατολισμός στην Διοίκηση. Οι περισσότερες από τις παρουσιάσεις μέσα στο βιβλίο αφορούν τους εκτελεστικούς και γενικούς διευθυντές. Το βιβλίο εστιάζεται στις εφαρμογές και στην υλοποίηση του HE. Επίσης, παρουσιάζονται τα βασικά της υποδομής του HE στο Κεφάλαιο 11, ενώ πιο λεπτομερές τεχνολογικό υλικό μπορείτε να βρείτε στα παραρτήματα.
Διατομεακή Προσέγγιση. Επειδή το HE είναι διατομεακό, το βιβλίο καλύπτει θέματα Λογιστικής, Χρηματοικονομικών, Συστημάτων Διαχείρισης Πληροφοριών, Μάρκετινγκ, Μάνατζμεντ και Διαχείρισης Ανθρωπίνων Πόρων. Επίσης, σχετικοί με το θέμα είναι και ορισμένοι μη επιχειρηματικοί τομείς, ειδικά η Επιστήμη των Υπολογιστών, οι Πολιτικές Επιστήμες και η Νομική Επιστήμη. Τέλος, τα Οικονομικά παίζουν ένα σημαντικό ρόλο στην κατανόηση του HE.
Προσανατολισμός σε Πραγματικές Καταστάσεις. Παρέχονται εκτεταμένα παραδείγματα από μεγάλους οργανισμούς, από μικρές επιχειρήσεις, από κυβερνητικές υπηρεσίες, και από μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, τα οποία δείχνουν τις δυνατότητες του HE, το κόστος και την δικαιολόγηση του, όπως και ορισμένοι νεωτεριστικοί τρόποι με τους οποίους χρησιμοποιείται το HE στις λειτουργίες πραγματικών εταιρειών.
Θεωρητικό Υπόβαθρο. Το βιβλίο παρέχει τις θεωρητικές βάσεις που είναι αναγκαίες για την κατανόηση του HE -από θέματα συμπεριφοράς καταναλωτών μέχρι την οικονομική θεωρία του ανταγωνισμού. Περιλαμβάνει επίσης εκτεταμένες παραπομπές και πολλές ασκήσεις για συμπλήρωση των θεωρητικών παρουσιάσεων.
Ενημερωμένο. Το βιβλίο παρουσιάζει τα πιο πρόσφατα θέματα HE, όπως εμφανίζονται στις αναφορές από το 1998 μέχρι σήμερα και περιλαμβάνει θέματα όπως extranets, βάσεις γνώσεων οργανισμών, συστήματα αλυσίδας προμηθειών που βασίζονται στο Web και Οικονομικά.
Ολοκληρωμένα Συστήματα. Το βιβλίο δίνει έμφαση στα συστήματα εκείνα που υποστηρίζουν την επιχείρηση και την διαχείριση της αλυσίδας προμηθειών. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στα διοργανισμικά συστήματα, περιλαμβανομένων των πιο πρόσφατων νεωτερισμών στο παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Παγκόσμια Προοπτική. Το βιβλίο εξερευνά επίσης την σημασία του παγκόσμιου ανταγωνισμού, συνεταιρισμών και εμπορίου. To HE διευκολύνει τις εισαγωγές και τις εξαγωγές, την διοίκηση πολυεθνικών εταιρειών, και την ηλεκτρονική εμπορία σε παγκόσμιο επίπεδο. Σε όλο το βιβλίο παρέχονται και παραδείγματα από την διεθνή αγορά.
.
Εκδότης : | ΓΚΙΟΥΡΔΑΣ Μ. |
Μετάφραση : | ΣΑΜΑΡΑΣ Β.ΓΙΑΝΝΗΣ |
Σελίδες : | 517 |
ISBN : | 960-512-312-6 |
Σχήμα : | 21x28 |
Έτος έκδοσης : | 2002 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ - ΑΡΧΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓ...
Περισσότερα -
ΠΤΗΣΗ ΣΤΟ ΦΩΣ
Περισσότερα -
ΚΟΠΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ BRAUN EP-50
Περισσότερα -
ICES ICR-200 CLOCK RADIO SILVER
Περισσότερα -
XBOX 360 CONSOLE 4GB + 1 ΜΗΝΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΣΤΟ XB...
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |