Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ MANAGEMENT ΤΟΜΟΣ Β (Β ΕΚΔΟΣΗ) 108016791

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ MANAGEMENT ΤΟΜΟΣ Β (Β ΕΚΔΟΣΗ)
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 24.82 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 27.58€ 
Προτεινόμενη λιανική 27.58 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ MANAGEMENT ΤΟΜΟΣ Β (Β ΕΚΔΟΣΗ)
108016791
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο παρών δεύτερος τόμος του βιβλίου "Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων", πραγματεύεται τα θέματα που αφορούν στη διαχείριση των ανθρωπίνων πόρων, στον έλεγχο της παραγωγικότητας των επιχειρήσεων και στη διαχείριση των επιχειρηματικών κινδύνων.

Όπως είναι γνωστό στα πλαίσια της νέας οικονομίας ο ρόλος του ανθρωπίνου παράγοντα έχει προσλάβει ιδιαίτερη σημασία, διότι ως φορέας της γνώσεως είναι το μοναδικό στοιχείο, στο πλαίσιο των επιχειρήσεων, το οποίο είναι σε θέση να προωθήσει τις σύγχρονες αντιλήψεις και να αξιοποιήσει τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις προς την κατεύθυνση της ποιοτικής και ποσοτικής μεγιστοποίησης των αποτελεσμάτων των επιχειρήσεων μέσα σε μια σύγχρονη όσο και ανταγωνιστική οικονομία.

Δοθέντος ότι με τον όρο "ανθρώπινοι πόροι" εννοούμε τις γνώσεις, τις εμπειρίες, τις δεξιότητες και τις διαθέσεις που συνεισφέρει ο άνθρωπος στο πλαίσιο των οργανισμών είναι απαραίτητο όπως οι σύγχρονες επιχειρήσεις προωθούν όλες εκείνες τις πολιτικές οι οποίες συντελούν στην απελευθέρωση του δυναμικού των ανθρώπων που δραστηριοποιούνται μέσα στο εργασιακό περιβάλλον.

Για το λόγο αυτό στον παρόντα δεύτερο τόμο αναλύονται ειδικότερα τα θέματα που αφορούν στη Διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού. Ειδική επίσης αναφορά γίνεται στα θέματα της αποτελεσματικότητας των επιχειρηματικών οργανισμών και στη διαχείριση των επιχειρηματικών κινδύνων, τα οποία παρατίθενται στο τέλος του παρόντος τόμου.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ 
Σελίδες : 464 
ISBN : 960-351-373-3 
Σχήμα : 17x24 
Έτος έκδοσης : 2001 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

  • ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ....

    ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ....

    Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση