Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 108016673

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 34.20 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 38.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 38.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
108016673
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ

Η συστηματική μελέτη της ανθρώπινης ανάπτυξης άρχισε πριν από 150 χρόνια. Στο παρόν συλλεκτικό έργο εξετάζεται η πρόοδος του κλάδου μέσω του θεωρητικού και ερευνητικού έργου 20 πρωτοπόρων. Στο πρώτο μέρος του τόμου περιγράφεται, αναλύεται και αποτιμάται η βασική συμβολή στην εξέλιξη της Αναπτυξιακής Ψυχολογίας του έργου των Darwin, Freud, Piaget, Vygotsky, Baldwin, Hall, Binet, Dewey, Spitz, Watson, Gesell, McGraw, Stern, Werner, Bayley, Bowlby, Ainsworth, Sears, Bandura και E. Gibson.

Στο δεύτερο μέρος γίνεται μια σύνοψη της προόδου, των σημερινών θεωρητικών και ερευνητικών προβλημάτων, των μηχανισμών ανάπτυξης, και παράλληλα τολμούνται κάποιες προβλέψεις για την πορεία του κλάδου τον 21ο αιώνα. Το βιβλίο κλείνει με ένα κεφάλαιο εστιασμένο σε κρίσιμα προανακρούσματα της σύγχρονης Αναπτυξιακής Ψυχολογίας.

H αναπτυξιακή πολυπλοκότητα των υποκειμένων μελέτης των αναπτυξιακών ψυχολόγων είναι φαινόμενο πολύ πιο σύνθετο από τα μη εξελίξιμα ή αργά εξελισσόμενα, αντικείμενα των «θετικών» επιστημών. Όπως το Παιχνίδι της ανθρώπινης ανάπτυξης μέσα στον χρόνο δεν σταματά ποτέ, έτσι και ο κλάδος που το μελετά -η Aναπτυξιακή Ψυχολογία- δεν έχει έσχατο λόγο.

O αναπτυσσόμενος λόγος της Aναπτυξιακής Ψυχολογίας δεν γεννήθηκε και δεν αναπτύχθηκε στα πλαίσια μίας, κοινώς αποδεκτής, ψυχολογικής θεωρίας, αλλά στα πλαίσια μιας πλειάδας, συχνά ανταγωνιστικών, ψυχολογικών θεωριών, που έψαχναν και ψάχνουν την αλλαγή μέσα στην ομοιότητα, την ταυτότητα μέσα στην αλλαγή και την ενότητα μέσα στην ποικιλότητα και τη διαφορά, σε πλαίσια αντικειμενικά, υποκειμενικά, δυνητικά και διυποκειμενικά.

Στα 22 κεφάλαια του βιβλίου προσεγγίζεται η πορεία εξέλιξης της Aναπτυξιακής Ψυχολογίας με έναν ιστορικό, κριτικό, δια-θεωρητικό και αποτιμητικό τρόπο, πορεία που οδήγησε σε μιαν ανέλπιστη πρόοδο, ειδικά τα τελευταία 30 χρόνια.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΗΤΗΣ 
Σελίδες : 764 
ISBN : 960-7309-94-4 
Σχήμα : 17Χ24 
Έτος έκδοσης : 1998 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση