Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ MANAGEMENT ΤΟΜΟΣ Α (Β ΕΚΔΟΣΗ) 108015845

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ MANAGEMENT ΤΟΜΟΣ Α (Β ΕΚΔΟΣΗ)
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 24.82 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 27.58€ 
Προτεινόμενη λιανική 27.58 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ MANAGEMENT ΤΟΜΟΣ Α (Β ΕΚΔΟΣΗ)
108015845
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Όπως είναι γνωστό ο 20ος αιώνας και κυρίως το δεύτερο ήμισυ του αιώνα αυτού, χαρακτηρίστηκε από την άνευ προηγουμένου ανάπτυξη της επιστήμης και της τεχνολογίας, οι οποίες έφθασαν στο αποκορύφωμα τους με την ανάπτυξη της πληροφορικής, της τεχνολογίας, των δικτύων και των επικοινωνιών.

Οι επιδράσεις των εξελίξεων αυτών είχαν ως φυσικό επακόλουθο την επίσης ραγδαία ανατροπή των καθιερωμένων προτύπων και αντιλήψεων σε όλους τους τομείς του κοινωνικού και οικονομικού βίου των ανθρώπων, με συνέπεια το σήμερα να είναι τελείως διαφορετικό από το χθες και το αύριο να προβάλλει γεμάτο από αβεβαιότητες και προβληματισμούς.

Στην παρούσα δεύτερη έκδοση καταβλήθηκε προσπάθεια εμπλουτισμού της ύλης με θέματα που καλύπτουν τις κύριες οργανωτικές και λειτουργικές πλευρές των σύγχρονων επιχειρηματικών οργανισμών με έμφαση στις αρχές του σύγχρονου management, στη σύσταση, την οργάνωση και χρηματοδότηση των επιχειρήσεων, στον έλεγχο της παραγωγικότητας καθώς και στη διαχείριση των ανθρωπίνων πόρων στο πλαίσιο της σύγχρονης επιχείρησης.

Ο πρώτος τόμος πραγματεύεται τα θέματα που αφορούν στη μορφή των σύγχρονων επιχειρήσεων, στην ιστορική εξέλιξη της επιχειρηματικής δράσεως, στην ανάλυση του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο δραστηριοποιούνται οι σύγχρονοι επιχειρηματικοί οργανισμοί, στα θέματα που αφορούν στην σύσταση, ανάπτυξη και χρηματοδότηση των επιχειρήσεων, στην ανάπτυξη των θεμάτων που αφορούν στον προγραμματισμό και την οργάνωση των επιχειρήσεων καθώς και στις διαδικασίες λήψεως των αποφάσεων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ 
Σελίδες : 472 
ISBN : 960-351-372-5 
Σχήμα : 17x24 
Έτος έκδοσης : 2001 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση